Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:07:04 GMT

توصیه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: مردم در خانه بمانند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۷۱۲

توصیه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: مردم در خانه بمانند

کامبیز مهدی‌زاده شامگاه دوشنبه اظهار داشت: مواردی که قبلا توصیه کردیم در مورد محدودیت تماس و ضوابط بهداشتی باید رعایت شود زیرا هنوز آمار بالاست و این در واقع آمار شکننده است. 

وی افزود: امیدواریم اگر مردم رعایت کنند تا اواخر یا اواسط دهه سوم اردیبهشت ماه موارد مثبت کرونا در استان کاهش چشمگیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره آخرین نتایج طرح غربالگری گفت: تا امروز ۷۶۴ هزار و ۹۳۲ نفر از جمعیت خراسان جنوبی غربالگری شدند که بیش از ۹۱.۲ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی افزود: از نظر غربالگری خانوار هم ۲۳۰ هزار و ۸۳۸ خانوار مورد غربال قرار گرفتند که پوشش ۹۶.۱ درصدی را ایجاد می‌کند. 

مهدی‌زاده اظهار داشت: همچنین تاکنون ۹۰ هزار و ۷۲۰ نفر از طریق سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir غربالگری شدند که بخش زیادی از مراجعه کنندگان در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به صنوف و کسبه‌ای بودند که باید در طرح فاصله گذاری هوشمند ثبت‌نام کنند و رشد خوبی را در حدود ۶ هزار نفر نشان می‌دهد.

وی گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۱۸۲ نفر غربال مثبت شدند یعنی نیاز به پیگیری داشتند که ۲۵۸ نفر به بیمارستان هدایت شدند و ۱۰ نفر تحت درمان تک دارویی سرپایی قرار گرفتند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد که همگی درگیر با کرونا هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی درمان مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود