Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - این روزها خبرهای زیادی در مورد احتمال ترانسفر لائوتارو مارتینز به بارسلونا منتشر می شود.

به گزارش توتو مرکاتو وب، ماریو کمپس مهاجم سابق آرژانتین در این باره صحبت کرده است. او به مهاجم اینتر هشدار داده است:

یکی دو سالی است که لائوتارو ثابت کرده یک شماره 9 خیلی خوب است. او نمایش های خیلی خوبی در اینتر و آرژانتین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم چنین فرصت هایی تنها یک بار پیش می آیند. اینتر یک تیم بزرگ و شناخته شده در جهان است ولی بارسلونا کاملا تیم متفاوتی است. بازی کردن در کنار مسی می تواند فوق العاده باشد. اگر لائوتارو در اینتر بماند از نظر کسب تجربه می تواند خوب باشد. ولی اگر او می خواهد به بارسا برود و اینتر هم آماده است با یک پیشنهاد خوب (رقم چشمگیر) موافقت کند، ... .

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند

هافبک دفاعی بایرلورکوزن می‌گوید هرگز نمی‌توان آرژانتین را بدون مسی تصور کرد.

طرفداری | آرژانتینی‌ها امیدوارند که لیونل مسی تا ابد برای آنها بازی کند و اصلا دوست ندارند در مورد خداحافظی یا ادامه ندادن با او صحبت کنند.

روزی فرا خواهد رسید که برنده هشت توپ طلا مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شود و احتمالاً قبل از خداحافظی از سطح باشگاهی، تصمیم به کناره‌گیری از عرصه بین‌المللی خواهد گرفت. مسی در ژوئن 37 ساله می‌شود، به این معنی که ممکن است زمان زیادی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال نداشته باشد. مسی متعهد شده است که در کوپا آمریکا امسال که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند، نماینده کشورش باشد و به حضور در جام جهانی 2026 نیز اشاره کرده است. او در حال حاضر رکورد 180 بازی ملی و 106 گل بین‌المللی را به نام خود ثبت کرده است.

ازکوئیل پالاسیوس که در کنار مسی در جام جهانی 2022 قطر طعم قهرمانی جهان را چشیده است، به رویترز درباره زندگی بدون کاپیتان افسانه‌ای آلبی‌سلسته گفت:

بیایید در مورد ادامه ندادن با مسی اصلا صحبت نکنیم. هرگز نمی‌توان تیم ملی را بدون مسی تصور کرد. همه ما می‌خواهیم او جاودانه باشد و همیشه تا ابد با ما بازی کند.

هافبک دفاعی آرژانتینی بایرلورکوزن در مورد یک بازیکن باتجربه دیگر آلبی‌سلسته، آنخل دی ماریا، که قرار است پس از کوپا آمریکا 2024 نام خود را از لیست تیم ملی آرژانتین حذف کند، افزود:

ما نمی‌خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او یک بازیکن منحصر به فرد، متفاوت و تاریخی برای کشور است. اگر او بازنشسته شود، باید از هر جلسه تمرینی، هر اردو و هر بازی نهایت استفاده را ببریم زیرا ما مفتخریم چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

آرژانتین قرار است در 20 ژوئن با رویارویی با کانادا، رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی کوپاآمریکا را آغاز کند. مسی برای حضور در این تورنمنت که به دلیل برگزاری در ایالات متحده نیازی به سفر طولانی ندارد، از تعطیلات خود در MLS با اینتر میامی مرخصی خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی