Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اسماعیل زمانی دوشنبه در اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید منطقه آزاد اروند اظهار داشت:منطقه آزاد اروند یکی از مناطقی است که کم‌ترین مشکل را در تامین نیازهای بهداشتی مردم در روزهای درگیر با ویروس کرونا دارد و تا ۲ماه آینده اولین کارخانه تولید دستکش استان خوزستان نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سازمان غذا و دارو، اداره صمت و اصناف آبادان و خرمشهربر شبکه توزیع داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی و پروتکل‌هایی که برای بازگشایی اصناف کم‌خطر طراحی شده، نظارت مستقیم دارند.

زمانی به  ۲۰ راهبرد منطقه آزاد اروند برای تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود:هشت واحد تولیدی لوازم بهداشتی متقاضی فعالیت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر هستند که مشکلات پنج واحد تولیدی برطرف و به زودی مجوز لازم برای فعالیت آنها از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت غذا و دارو صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:مشکل صدور مجوز فعالیت سه واحد باقی مانده دیگر نیز با مراجعه حضوری و تکمیل پرونده به سرعت برطرف می‌شود.

وی گفت:به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز افراد در نوبت پذیرش کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان و خرمشهر  مبلغ یک میلیون ریال کمک نقدی می شود و خانواده های تحت پوشش سازمان حمایت از زندانیان شهرستان آبادان و خرمشهر نیز از کمک مالی منطقه آزاد اروند بهره مند می‌شوند.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت: برای بازگشایی واحدهای تولیدی همه کارکنان بومی و غیر بومی بطور کامل غربالگری می‌شوند و پس از اطمینان از سلامت آنها  وارد کارگاه های تولیدی می شوند.
شگرالله سلمان‌زاده  افزود: کارکنان واحدهای تولیدی ملزم به رعایت همه موارد بهداشتی در خصوص ویروس کرونا  هستند.

برچسب‌ها خرمشهر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر آبادان بهداشت و سلامت خرمشهر آبادان بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان