Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@20:16:46 GMT

جاری شدن سیل در قم/ مسیر رودخانه قم و زیرگذرها بسته شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۰۱۲۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم،  بارش شدید باران در قم که عصر امروز دوشنبه ۲۵ فروردین۹۹ رخ داد، موجب راه افتادن سیل در برخی نقاط و آبگرفتگی قسمت های مختلف شهر قم شد، به گونه ای که مردم را نگران و از سوی دیگر مسئولان را بر آن داشت تا تدابیر ویژه ای در این خصوص اتخاذ کنند که یکی از آنها بستن زیرگذرهای درون شهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت آب گرفتگی معابر در شهر قم به اندازه ای بود که با عبور هر ماشین، آب زیادی از میانه خیابان به سمت کناره ها روانه و موجب زحمت مردم می شد؛ در پی همین اتفاقات در برخی نقاط شهر ترافیک سنگین ایجاد شد.

علاوه بر ورودی شهر قم از سمت جاده اراک که با سیلاب بسیار روبرو بود، قسمت های مختلف شهر قم هم آب گرفتگی به خود دیدند که از جمله آنها ورودی شهرک قدس، بلوار جمهوری، خیابان امامزاده ابراهیم (مسیر مترو قم)، خیابان ۴۵متری کارگر و ... بودند.

مسئولان شهری در اولین اقدام پس از مشاهده سیلاب، زیرگذرهای سطح شهر و همچنین قمرود (خیابان شهید سلیمانی در مسیر رودخانه قم) را بستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

فیلم‌های زیر از سیل جاده اراک به سمت شهر قم را مشاهده می کنید که گفته می شود به علت بالابودن سطح رودخانه قمرود از زمین در سمت جاده اراک رخ داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قم سیل قم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

به گزارش ورزش سه امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در چهار بازی لیگ برتری که به میدان رفت دروازه اش را بسته نگه داشت و گلی دریافت نکرد.

رفیعی با کلین شیت در این چهار بازی با روحیه به اراک رفت تا تیمش را در این مسابقه برنده کند.او تا حوالی دقیقه 84 هم نمایش بسیار خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت اما دو گل در وقت های قانونی خورد.

رفیعی در وقت های اضافه هم دو بار دروازه اش را باز شده دید تا به اندازه چهار مسابقه در یک بازی گل خورده باشد.

گلزنان تیم آلومینیوم لیموچی، بزرگ (دوبار) و نقی‌زاده بودند تا ورزشگاه اراک پیش از سوت پایان منفجر شود!

دیگر خبرها

  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • سیل در رودخانه منشاد جاری شد
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد