Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، افزایش میزان بهره برداری از ناوگان عمومی را نگران کننده دانست و گفت: در سه روز گذشته استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل در تهران به ویژه مترو با افزایش مواجه شده و حتی در برخی از خطوط تراکم بیشتری داشته و این سبب نگرانی آثار این حضور در روزهای آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی با اشاره به آخرین آمار بیماران در تهران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۲۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخشهای عادی و ویژه در بیمارستانهای تهران مرخص شدند. این درحالی است که در همین بازه زمانی ۳۹۹ بیمار جدید کرونایی در بخشهای عادی و ۱۰۰ نفر نیز در بخش های ویژه بیمارستانهای تهران بستری شدند .

وی با اشاره به پذیرش و بستری شدن ۴۹۹ بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای تهران گفت: گرچه این آمار نسبت به روز گذشته مختصری کاهش داشته اما هنوز هم کما فی السابق آمار مراجعان به بیمارستانها عدد قابل توجهی است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تغییر الگوی مراجعان به بیمارستانها اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح غربالگری شاهد تغییر الگوی مراجعه بیماران به بیمارستانها هستیم. براین اساس میزان مراجعه به بیمارستانها روز گذشته و امروز حدود ۵ درصد کاهش داشته است.

به گفته زالی، بخشی از این کاهش رشد به خاطر مراجعه افراد به مراکز بهداشتی و مراقبان سلامت است. بنابراین آمار مراجعان هنوز تغییر چشمگیری در تهران نداشته است و در واقع بیماران به دو شکل متفاوت مراجعه می کنند؛ بخشی به حوزه درمان و بخشی نیز به مصادیق بهداشتی و مراقبان سلامت مستقر در مراکز بهداشتی مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته افرادی که به مراکز درمانی و بیمارستانها مراجعه می کنند دارای علایم شدیدتری نسبت به آنهایی که به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند هستند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مجددا یادآورشد: اگر امروز شاهد ازدحام و تراکم در تهران هستیم در طی ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده ممکن است تغییری در الگوی مراجعان به مراکز درمانی ایجاد نشود و این موضوع کاملا فریبنده است، زیرا همانطور که بارها اشاره کردیم برای تحلیل صحیح باید در پایان دوره نهفتگی در افرادی که در مقطع فعلی در سطح شهر تردد می کنند آمار را بررسی کنیم، نتایج ازدحام امروز بین ۵ تا ۱۴ روز آینده مشخص می شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا علیرضا زالی تهران بیمارستانهای تهران مراجعه می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است