Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@02:08:35 GMT

«خروج» با چندمیلیارد تومان ساخته شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۱۳۵۲

«خروج» با چندمیلیارد تومان ساخته شد؟

مدیر روابط عمومی فیلم «خروج» درباره منطق اقتصادی اکران اینترنتی «خروج» گفت: هزینه تولید این فیلم ۹ میلیارد تومان شده است. فرض کنید الان کرونایی نبود و ما قرار بود در سینما فیلم را اکران کنیم، نهایت با حدود ۱۲میلیارد می‌فروختیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد ذوقی مدیر روابط عمومی فیلم «خروج» در گفت وگو با برنامه رادیویی «پشت صحنه» درباره منطق اقتصادی اکران اینترنتی «خروج» حاتمی‌کیا گفت: هزینه تولید این فیلم ۹ میلیارد تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرض کنید الان کرونایی نبود و ما قرار بود در سینما فیلم را اکران کنیم، نهایت با حدود ۱۲میلیارد می فروختیم. از این رقم یک سوم آن سهم فیلمساز می‌شود؛ یعنی حدود ۴ میلیارد نصیب فیلمساز می شود.

وی ادامه داد: طبیعتا وقتی ما دچار کرونا شدیم و سینماها باز شوند؛ این رقم کمتر می شود؛ چون ما چند ماه را از دست دادیم و زمان اکران فیلم ها نیز فشرده تر می شود. یعنی اگه بدون کرونا ۷هفته می توانستیم روی پرده باشیم با کرونا ۵هفته روی پرده سینما هستیم.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد اینکه با توجه به اینکه مساله قاچاق فیلم بدیهی بود با چه منطقی فیلم را در اینترنت اکران کردید، تاکید کرد: در اکران اینترنتی حداقل ۷۰درصد فروش در vod ها به فیلمساز می رسد. یعنی اگر ۵۰۰ هزار نفر این فیلم را با قیمت بلیت ۱۲ هزار تومانی ببینند بیش از ۴میلیارد تومن نصیب ما می شود.  

ذوقی اظهارداشت: حتی اگر فروش آنچنانی هم نداشته باشیم باز هم به موفقیت رسیده ایم؛ چون ما دو اتفاق مهم را رقم زدیم. یکی اینکه مسئولیت اجتماعی در ایام کرونا احساس می کردیم و باید انجامش می دادیم. دوم اینکه یک اتفاق جدیدی که در دنیا رایج است را در ایران خلق کردیم. این مسیر هندسه توزیع سینمای ایران را به نفع مردم و فیلمساز تغییر می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اکران اینترنتی فیلم سینمایی خروج سازمان اوج کرونا ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!