Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@07:24:29 GMT

من زلاتان ابراهیموویچ هستم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۱۹۳۶

من زلاتان ابراهیموویچ هستم

ایران اکونومیست- «من زلاتان ابراهیموویچ» کتابی است که زندگینامه فوق ستاره سوئدی-بوسنیایی دنیای فوتبال در آن به صریح‌ترین شکل ممکن آورده شده است.

یکی از جذاب‌ترین بازیکنان ۲ دهه اخیر دنیای فوتبال بدون تردید زلاتان ابراهیموویچ بوده است. فوق ستاره سوئدی-بوسنیایی حال حاضر تیم میلان که در دوران بازیگری خود به عناوین متعددی با باشگاه‌های گوناگون دست پیدا کرد و در این بین خلقیات خاص و اظهارنظرهای جنجالی‌اش همواره از او یک شخصیت متفاوت ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر جزو علاقمندان به این بازیکن هستید توصیه می‌کنیم حتما کتاب زندگینامه او با نام «من زلاتان ابراهیموویچ هستم» را بخوانید. کتابی با نویسندگی خود زلاتان و دیوید لاگرکرنتز و ترجمه ماشالله و طاها صفری. در این کتاب زلاتان از کودکی تا بزرگسالی خود را به صریح‌ترین شکل ممکن توضیح می‌دهد. از اینکه در محله ای فقیرنشین به دنیا آمد. پدر و مادرش از هم جدا شده بودند و ...

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

در ایتالیا اگر یک مربی بگوید: «بپرید» ستاره‌ها نگاهش می‌کنند و می‌پرسند: منظورت چیه؟ برای چه باید بپریم؟

اینجا همه همان کاری را می‌کنند که به آنها گفته شده، به درد یک چنین جایی نمی‌خوردم، اصلاً. فکر کردم، فقط از موقعیت لذت ببر. تعصب‌شان را نادیده بگیر. پس شروع کردم به هماهنگ شدن و جا انداختن خودم، دیگر زیادی مثبت شده بودم.

مینو رایولا، مدیر برنامه و دوست خوب من، یک بار گفت: چت شده زلاتان؟ دیگه خودت نیستی.

هیچ کسی دیگر مرا نمی‌شناخت، نه هم‌تیمی‌هایم نه هیچ کس دیگری. افت کردم. اینجا یک چیز است که باید بدانید، حتی روزهای اولم در مالمو اف‌اف یک فلسفه داشتم: کارها را به روش خودم انجام می‌دهم. برایم اصلاً مهم نیست مردم چه فکری می‌کنند. هرگز از بودن در کنار آدم‌های شسته رفته لذت نبرده‌ام. آن‌هایی را دوست دارم که چراغ قرمز رد می‌کنند، اگر منظورم را متوجه می‌شوید؛ اما حالا حرفم را راحت نمی‌زدم. چیزهایی می‌گفتم که مردم دوست داشتند بگویم. واقعاً مزخرف بود.

با آئودی باشگاه سر تمرین می‌رفتم. آنجا می‌ایستادم و سر تکان می‌دادم، درست مثل زمانی که توی مدرسه بودم، که البته هرگز نبودم. حتی دیگر سر هم‌تیمی‌ها هم فریاد نمی‌زدم، آدم خسته‌کننده‌ای شده بودم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!

یکی از زنان پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی بیننده بازی تیم محبوبش برابر سپاهان بود.

طرفداری | بازی سپاهان و پرسپولیس یک تماشاگر ویژه داشت.

پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار یک تماشاگر ویژه داشت.

زن پرسپولیسی که به بیماری سرطان مبتلا است برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

وی در مصاحبه‌ای گفت:

به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شیمی درمانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می توانستیم زمان بازی های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • مصائب کودکان سرراهی
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!