Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی به یک هزار و 595 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد یک هزار و 103 نفر بهبود یافته‌اند.

جواد آقازاده، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تا به امروز یک هزار و 595 نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد یک هزار و 103 مبتلا بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 24 ساعت گذشته، از 178 مورد جدید تست کرونا انجام شده است، که تعداد 32 مورد آن مثبت بود که تعداد 111 مورد جدید بهبود یافته در استان از بیمارستان ترخیص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 17 شهرستان آذربایجان‌غربی درگیر ویروس کرونا هستند و بیشترین میزان ابتلا نسبت به جمعیت مربوط به شهرستان‌های، ارومیه، خوی، بوکان و میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ است، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان در ارومیه 548 مورد، اشنویه 22 مورد، بوکان 119 مورد، پلدشت 19 مورد، پیرانشهر 37 مورد، تکاب 67 مورد، چالدران 9 مورد، چایپاره 15 مورد، خوی 228 مورد، سردشت 27 مورد، سلماس 36 مورد، شاهین‌دژ 71 مورد، شوط 15 مورد، ماکو 25 مورد، مهاباد 92 مورد، میاندوآب 153 مورد، نقده 52 مورد گزارش شده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مردم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند تاکید کرد: عموم مردم باید بحث خود مراقبتی را جدی بگیرند و از حضور غیرضروری در خارج از منزل به طور جد بپرهیزند، تنها راه قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پایش بیماری کرونا غربال‌گری است که در راستای پیشگیری، شناسایی و مراقبت در مقابل کرونا ویروس مردم به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کرده و با ثبت‌نام در این سامانه افراد مشکوک به کرونا شناسایی شده و با مراجعه به مراکز درمانی تست سرپایی انجام می ‌شود که در صورت مبتلا بودن، به بیمارستان‌ها ارجاع داده خواهند شد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ابتلا آذربایجان غربی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه