Web Analytics Made Easy - Statcounter

الخاطر در گفت وگو با تلویزیون خصوصی العربی که از لندن پخش می شود ، با اشاره به شیوع ویروس کرونا درخواست کرد که از بحران های موجود به عنوان فرصتی به منظور نزدیکی برای حل و فصل بحران شورای همکاری خلیج فارس و تلاش کشورها به ویژه همسایگان برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

شیخ حمد بن جاسم نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر نیز چند روز پیش از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواست اختلافات خود را در سایه شیوع ویروس کرونا کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان، امارات، بحرین و مصر در سال  ۲۰۱۷  با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط خود را با این کشور قطع کردند، موضوعی که قطر همواره با رد آن، این چهار کشور را به تلاش برای سلطه بر تصمیمات حاکمیتی خود متهم می کند.

سخنگوی وزارت خارجه قطر در ادامه این گفت وگو همچنین خاطرنشان کرد که خطوط هواپیمایی این کشور تاکنون یک میلیون نفر را در جریان بحران کرونا، جابجا کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه قطر اظهار داشت که کشورش در هفت سال گذشته چهار میلیارد دلار به کشورهای عربی کمک کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قطر شورای همکاری خلیج فارس پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قطر شورای همکاری خلیج فارس ویروس کرونا قطر شورای همکاری خلیج فارس شورای همکاری خلیج فارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه استقلال روز ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن ۸۵ درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

کد خبر 850379 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان