Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایش به منظور تشخیص اولیه بیماری کرونا در همه کشورهای جهان، بسیار حائز اهمیت است. استفاده از کیت های سالم و مرغوب یکی از اصلی ترین روش های تشخیص این ویروس است. به تازگی خبری کذب در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است که بیمارستان های دولتی کشور از کیت های معیوب و آلوده چینی استفاده می کنند. خبر استفاده این کیت ها در بیمارستان های شهر اصفهان نیز از دیگر اخبار کذبی بود که با پیگیری‌های مرتبط با این موضوع مشخص شد که تاکنون هیچ گونه کیت آلوده و معیوبی وارد نشده است و تمامی کیت های وارداتی از شرکت های معتبر اروپایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه

استفاده کیت‌های معیوب تست کرونا در بیمارستان‌های اصفهان

پاسخ به شایعه

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت در پیامی توییتری نوشت: شایعاتی در خصوص احتمال آلودگی کیت‌های اهدایی از کشورهای خارجی و احتمال آلودگی بیماران به وسیله آنها مطرح شده بود. سلامت کیت‌ها در آزمایشگاه بررسی می‌شود و کیت‌ها هیچ تماسی با بیمار ندارد و تنها برای تست روی نمونه‌های گرفته شده از افراد در آزمایشگاه استفاده می‌شود.

همچنین، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با استفاده از کیت های معیوب در بیمارستان‌های اصفهان گفت: به تازگی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مطالبی دائر براینکه کیت‌های چینی در بیمارستان‌هایی اصفهان توان سنجش  و تشخیص درست ویروس کرونا را ندارند، منتشر شده است. کیت‌های مورد استفاده در تشخیص بیماری کووید- ۱۹ همگی به تایید سازمان غذا و دارو می‌رسد و سپس در استان‌ها از جمله اصفهان توزیع می‌شود. کیفیت لوازم حفاظتی نیز بطور مستمر پایش می‌شود و در مواردی نیز برخی از آنها بدلیل کیفیت پایین از چرخه استفاده خارج شده‌اند.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو کرونا اخبار جعلی چین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو کرونا اخبار جعلی چین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سازمان غذا و دارو کرونا اخبار جعلی چین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان