Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم در بازدید از قرارگاه مردمی تداوم جهاد در تکیه شاه خراسان خیابان آذر قم، با تقدیر از نیت‌های خیرخواهانه و مشارکت‌های مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی برای اقشار نیازمند در این قرارگاه،گفت: خداوند به نیت‌ها خیر و انگیزه‌های خدمت به مردم، توفیق در عمل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با بیان تعامل بسیار خوب بین مردم و مسئولان در عرصه کمک به نیازمندان، افزود: در راستای اجرایی ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت وسیع مردم در رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان، ستاد‌های مردمی نقش محوری در این زمینه خواهند داشت.

استاندار قم با اشاره به حرکت‌های خود جوش و مردمی در تمام عرصه بخصوص در مواقع بحرانی، اضافه کرد: این اقدمات می‌تواند سرآغاز جنبش‌های دائمی خیرخواهانه باشد که در تمام سال تداوم داشته باشد.

او با تاکید براهمیت عزم و تلاش جمعی و خانوادگی افراد در انجام امور خیر، ادامه داد: چنین برنامه‌هایی زمینه ساز فرهنگ انسان دوستی و انجام امور خداپسندانه در بطن جامعه است.

استاندار قم با بیان بروز مشکلات معیشتی برای برخی صنوف در ایام شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: حضور نیرو‌های مردمی، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در استان نقشی بسزایی در حمایت از اقشار آسیب پذیر ایفا خواهند کرد.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های پیشگیری از بیماری کرونا در استان، بیان کرد: در ایام بروز این بحران در کشور مدیریت نوینی شکل گرفت که در کنار برنامه ریزی برای جریان زندگی اجتماعی و کسب و کار، تامین سلامت و امنیت مردم در اولویت قرار گرفت و فضای آرامش در کشور برقرار شد.

سرمست تهدید بیماری کرونا را فرصت شناخت ظرفیت‌های پنهان کشور و استان دانست و بیان کرد: از جمله این ظرفیت ها، مشارکت و همراهی مثال زدنی مجمع خیرین، ستاد‌ها و قرارگاه‌های مردمی استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، درمان، کنترل، پیشگیری و آگاهی بخشی عمومی و حمایت اجتماعی است.

استاندار قم جمع مردمی خیرین را جزء مدافعان سلامت دانست و یادآورشد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا برای ایام بعد از بحران نیز، امور خیریه بصورت هدفمند و ساماندهی شده و بدور از موازی کاری و در قالب سازمان‌ها مردم نهاد ادامه فعالیت دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم ویروس کرونا مشکلات معیشتی بیماری کرونا استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری