Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: ایجاد محدودیت برای تردد خودروها بر اساس پلاک‌های زوج و فرد، موجب خلوت شدن خیابان‌های پرتردد زنجان شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: ایجاد محدودیت برای تردد خودروها بر اساس پلاک‌های زوج و فرد، موجب خلوت شدن خیابان‌های پرتردد زنجان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجید باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: درصد زیادی از مردم و رانندگان از اجرای این طرح ابراز رضایت داشتند اما درصدی نیز چندان راضی به انجام آن نبودند.

وی اظهار داشت: در روز نخست، ماموران راهنمایی و رانندگی به رانندگانی که ندانسته و به اشتباه وارد محدوده طرح زوج و فرد شده بودند فقط به دادن تذکر و راهنمایی اکتفا کردند اما از روز دوشنبه/ ۲۵ فروردین ماه/ نسبت به اعمال قانون اقدام می کند.  

باقری تصریح کرد: رانندگانی که طرح تردد زوج و فرد را رعایت نکنند از طریق دوربین های نظارتی راهور، مورد اعمال قانون قرار گرفته و مبلغ یک میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی هدف از اجرای این طرح را تردد کمتر خودروها در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی ذکر کرد و افزود: پلیس راهور از تردد غیر ضرور وسایط نقلیه به جد جلوگیری کرده و در صورت بی توجهی رانندگان و دوردور کردن آنان،  نسبت به جریمه پنج میلیون ریالی اقدام خواهد کرد.

باقری تصریح کرد: متاسفانه برخی رانندگان جوان در منطقه گاوازنگ و بولوار مهدوی شهر زنجان اقدام به تفریح و دوردور کردن با خودرو می کنند که پلیس انتظامی و راهور در صورت مشاهده با آنان برخورد کرده و خودروی فرد متخلف علاوه بر جریمه به پارکینگ انتقال خواهد یافت.  

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: طرح تردد خودروها با پلاک‌های زوج و فرد از /یکشنبه ۲۴ فروردین/ در سطح این شهرستان آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

باقری افزود: به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا محدودیت زوج و فرد در نقاط پرتردد این شهرستان اعمال می شود وخودروهای امدادی، نظامی، انتظامی، دولتی، عمومی و تاکسی ها از شمول این طرح خارج هستند اما آژانس ها و تاکسی های اینترنتی باید طرح زوج و فرد را رعایت کنند.  
 
وی تصریح کرد: محدودیت ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در خیابان کمربندی جنوبی از خیابان فردوسی، خیابان امام، تقاطع امیرکبیر، بلوار کشاورز، میدان آزادی، خیابان شهدا تقاطع سعدی، سعدی شمالی و خیابان سعدی، بلوار چمران میدان قائم، کوچه مشکی، خیابان شیخ فضل الله نوری و خیابان جمهوری اعمال می شود.
باقری از عموم مردم خواست تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس در خانه بمانند و به رانندگان نیز توصیه کرد با توجه به خلوت بودن خیابان ها از سرعت غیرمجاز که موجب تصادف می شود به جد خودداری کنند.  

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استان زنجان طرح زوج و فرد راهنمایی و رانندگی خیابان ها زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است و پلیس هیچ نقشی در ثانیه شمارها و تغییر رنگ این چراغ ها ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا چراغ های راهنمایی و رانندگی به یکباره تغییر رنگ می دهند، اظهار کرد: تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی ارتباطی با پلیس ندارد چراکه مسئولیت آنها با شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران است.

موسوی پور افزود: البته زمان بندی چراغ ها هم با شهرداری است اما پلیس می تواند نظر خود را درباره این زمان بندی ها به شهرداری اعلام کند.

وی بیان کرد: در 800 تقاطع تهران چراغ راهنمایی و رانندگی داریم که 500 عدد از این چراغ ها هوشمند است و زمانی که مشکلی پیش آید پلیس این دوربین ها را از هوشمند بودن خارج و به صورت دستی مدیریت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • ببینید | شعار مرگ بر اسرائیل در حیاط خلوت صهیونیست‌ها
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر