Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوندی از توزیع حدود پنج هزار اقلام پزشکی موردنیاز برای مقابله با بیماری کرونا میان شهروندان خبردادوگفت: در میان این اقلام سه هزار عدد ماسک قابل شستشو وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حمید پیوندی» در حاشیه بازدید از نحوه توزیع اقلام بهداشتی شهرداری در بین مردم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری سمنان برای مقابله با کرونا ویروس گفت: شهرداری سمنان اقدامات پیشگیرانه را در راستای بهداشت و سلامت شهروندان با هماهنگی کارشناسان بهداشت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با بیان اینکه شهرداری سمنان حدود پنج هزار اقلام پزشکی موردنیاز برای مقابله با بیماری کرونا میان شهروندان را توزیع کرده که در میان این اقلام سه هزار عدد ماسک قابل شستشو وجود دارد افزود: این طرح با هدف ارتقای حفاظت فردی افراد انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه در بین این اقلام یک هزار عدد ژل و محلول ضدعفونی‌کننده و ۸۰۰ عدد دستکش نیز وجود دارد اظهارداشت: توزیع این اقلام در پنج مرحله تاکنون به همت شهرداری سمنان صورت گرفته است.

 

پیوندی از توزیع پک بهداشتی و ژل ضدعفونی‌کننده در بین ۲۰۵ پاکبان خبر داد و افزود: اقشاری که بیشترین تماس و خطر را در رابطه با کرونا دارند در اولویت توزیع این اقلام بهداشتی هستند.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان پاکبانان را نقش آفرینان خدمت و پاکیزگی شهر عنوان کردوگفت: این افراد در این روزهای کرونایی بیش از گذشته مورد حمایت سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری قرار گرفته‌اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان روزانه یک‌هزار و ۷۵۰ سطل زباله  و ۴۳۵ کاور مخازن پسماند تر سطح شهر را شست‌وشو می‌کند اضافه کرد: حدود دو تن زباله عفونی بیمارستانی از مراکز بهداشتی توسط خودروهای مخصوص جمع آوری و منتقل می‌شوند تا سطح شهر از آلاینده‌ها پاک شود.

 

پیوندی شست‌وشو نکردن مرتب سطل‌های زباله مکانیزه را یکی از پراکندگی مواد آلوده و میکروبی در محیط  دانست وگفت: این موضوع  تاثیر نامطلوب بر انسان و محیط زیست شهری و ایجاد منظره ناخوشایند و شرایط نامناسب را به دنبال دارد.

 

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان تصریح کرد:این سازمان نسبت به نظافت و شست‌وشوی مستمر و هفتگی و گندزدایی و ضدعفونی کردن سطل‌های زباله مکانیزه با ماده هالامید تحت نظارت مستقیم کارشناس بهداشت محیط اقدام می‌کند.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت تمام شهروندان، گفت: حساسیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان برای اقدامات پیشگیرانه در این دوره افزایش پیدا کرده است.

 

پیوندی با تاکید بررعایت نکات ایمنی و بهداشت فردی توسط شهروندان اظهارامیدواری کرد: با رعایت نکات بهداشتی و فردی این دوره را به خوبی و بدون کمترین آسیب سپری خواهیم کرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع اقلام بهداشتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز