Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:53:58 GMT

سیل ۱۲۰ میلیارد ریال به پل‌های قزوین خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۲۷۹۹

سیل ۱۲۰ میلیارد ریال به پل‌های قزوین خسارت زد

جواد حق‌لطفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بیشترین میزان خسارت‌های وارد آمده به پل‌ها و ابنیه فنی مربوط به شهرستان آوج و مناطق کوهستانی بود که حدود ۲۰ درصد این تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی میزان خسارت به پل‌ها و ابنیه‌های فنی این استان را بین ۳۰ تا ۷۰ درصد برشمرد و اظهار داشت: پس از برآورد میزان خسارت‌های وارد آمده به پل‌ها توسط کارشناسان این اداره کل، آن را برای تعیین و تکلیف نهایی جهت تخصیص اعتبارات مورد نیاز به مدیریت بحران استان قزوین اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول راهداری با اشاره به هفت هزار و ۷۰۰ دستگاه پل در سطح استان قزوین، خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات پایدارسازی و ترمیم تعدادی از پل‌های خسارت دیده مهم توسط تیم امانی این اداره کل در حال انجام بوده اما نیازمند اعتبارات فوری جهت بهسازی و مقاوم سازی همه پل‌های آسیب دیده هستیم.

به گفته حق‌لطفی، تمامی پل‌ها و ابنیه‌های فنی خسارت دیده در سطح استان مربوط به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بوده است.

سیل در فروردین ماه سال گذشته نیز ۲۷۰ میلیارد ریال به ابنیه فنی و راه‌های استان قزوین خسارت وارد کرده بود.

۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و مابقی نیز راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین سیل خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین سیل خسارت مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین سیل خسارت مالی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است