Web Analytics Made Easy - Statcounter

خامسی با اشاره به گزارش روزانه طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: روز گذشته تعداد ۳۳ واحد صنفی به دلیل تخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی در یزد پلمپ شدند.

فخر السادات خامسی، سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سطح کشور در استان یزد اجرا شده است و تاکنون نیز به صورت روزانه گزارش آن ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس گزارش ها تا روز 25 فروردین ماه تعداد 33 واحد صنفی به دلیل تخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی در یزد پلمپ شدند.

سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد بیان کرد: تعداد ترددهای درون شهری 269 هزار تردد، 119 هزار پلاک ثبت شده بوده است که 35 درصد افزایش نسبت به روز قبل داشته است.

خامسی بیان کرد: در زمینه ترددهای برون شهری نیز ورود و خروج 20 هزار وسیله نقلیه را داشتیم که 8 درصد افزایش نسبت به روز گذشته داشته و  22 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی بیان کرد: تعداد مسافران جابه جا شده از طریق پرواز نیز 193 نفر مسافرو ورودی بوده و 207 نفر نیز مسافر خروجی بوده اند که 3 درصد افزایش نسبت به روز قبل داشته است.

سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد ادامه داد: تعداد افراد جا به جایی با اتوبوس نیز 1336 سفر  بوده که 5 درصد کاهش در مقایسه با 24 ساعت گذشته داشته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 71 درصد کاهش داشته است.

خامسی گفت: در زمینه کنترل طرح فاصله گذاری نیز 7 نقطه کنترلی داشتیم که 215 نفر نیروی مستقر به صورت سه شفت فعالیت داشتند و تعداد 4 هزار و 368 فرد را کنترل کردند.

وی افزود: در روز گذشته 909 هزار لیتر بنزین مصرف شد که با کاهش 44 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هرام بوده است.

سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد ادامه داد: بهترین راه مقابله با این ویروس ماندن در خانه است که امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی طرح فاصله گذاری اجتماعی شبستان یزد طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر