Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@19:07:39 GMT

امدادرسانی به 2534 حادثه دیده سیل اخیر کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۱۴۱

امدادرسانی به 2534 حادثه دیده سیل اخیر کشور

هلال احمر از امدادرسانی به 2534 حادثه دیده در حوادث 8 روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرتضی سلیمی در تشریح عملیات امداد و نجات در حوادث جوی 18 فروردین ماه تا ساعت 7 صبح 26 فروردین گفت: 18 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و یزد در این مدت متاثر از حوادث جوی بوده اند و امدادگران در ٦٨ شهر و روستا و ٥ محور کوهستانی، به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امدادگران جمعیت در 8 روز گذشته به ٢٥٣٤ نفر امدادرسانی کرده، 246 نفر را اسکان اضطراری دادند و 65 نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند.

به گفته سلیمی در عملیات سیل و آبگرفتگی، 169 واحد مسکونی از آب تخلیه و 17 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شدند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات رسانی 600 امدادگر در قالب 120 تیم امدادی در عملیات امدادرسانی در حوادث جوی 18 استان، افزود: در این مدت 43 دستگاه چادر امدادی، 430 تخته پتو، 516 کیلوگرم نایلون و 150 تخته موکت میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

امدادرسانی در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات سیل هلال احمر مرتضی سلیمی نجات از سیل سیل بهاری سیل اخیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج