Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت:‌ بخاطر شیوع کرونا میزان حضور صاحبان کسب و کار در محل مغازه‌ها کمتر شده‌ و بسیاری از واحدهای صنفی تعطیل هستند بنابراین مالکان این اماکن باید برای پیشگیری از سرقت برخی موارد ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ عبدالله فاتحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دلیل خلوت‌تر شدن خیابان‌ها، صاحبان کسب و کاری هم که امکان حضور در مغازه خود را دارند بیشتر در معرض خطر سرقت قرار دارند که آنها هم باید نکاتی را راعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ بعضی از افراد با ظاهری آراسته و جعل عنوان خواستار نمونه اجناس قیمتی می‌شوند که توصیه می‌شود قبل از شناسایی این افراد از واگذاری اجناس قیمتی به آنها خودداری کنید.

سرهنگ فاتحی ضمن توصیه به صاحبان کسب و کار که از رها کردن مغازه بدون سرپرست و با گماردن اطفال و افراد کم تجربه در مغازه خودداری کنید، تاکید کرد: از چیدن اجناس و اشیای کم حجم در خارج از مغازه که احتمال سرقت آنها وجود دارد خودداری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سرقت استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند