Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:18:54 GMT

کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۱۷۵

کارگاه مجازی «اصول تاریخ شفاهی» در همدان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حامد زمان میرآبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که شیوع ویروس کرونا موجب اخلال در برنامه‌های آموزشی تاریخ شفاهی این دفتر شده کارگاه اصول تاریخ شفاهی را به شکل مجازی و با وسعت استانی برگزار خواهیم کرد.

حامد زمان میرآبادی هدف برگزاری این کارگاه را معرفی اصولی تاریخ شفاهی، کشف استعدادها و ارتقای سطح دانش فعالان این عرصه دانست و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیگری همچون مصاحبه، پیاده سازی، تدوین، برگزاری جلسات نقد کتاب نیز در دستور کار دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری همدان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاریخ شفاهی را ابزاری برای دستیابی به تحولات تاریخی، فرهنگی، اجتماعی در مقاطع مختلف تاریخ اعلام کرد و افزود: مصاحبه نبض کار و قلب تاریخ شفاهی است و تربیت مصاحبه گران جوانِ پرسشگرِ متخصص، می‌تواند عاملی کلیدی در رشد، تقویت و ارتقای سطح تاریخ شفاهی استان باشد.

مسئول دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان همدان وضعیت تاریخ شفاهی در استان را مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: استان همدان دارای نویسندگان توانمند و برتر کشوری در عرصه تاریخ شفاهی است و حوزه هنری استان همدان با بهره گیری از این ظرفیت مناسب کتاب‌های قابل توجهی چون «حدیث حاضر غایب»، «ملازم اول؛ غواص»، «دوماشال» و «هما» را در سال ۱۳۹۸ تولید کرده است.

وی گفت: کارگاه مجازی ۲۸ فروردین «اصول تاریخ شفاهی» به شکل رایگان برگزار می‌شود

کد خبر 4900055

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی واحد کارگاهی فضای مجازی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین تاریخ شفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت