Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:40:37 GMT

راه اندازی پویش احسان و همدلی مومنانه در چوار

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۲۰۸

راه اندازی پویش احسان و همدلی مومنانه در چوار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام شهاب الدین میهن پرست امام جمعه چوار اظهار کرد: پویش احسان و همدلی مومنانه در بخش چوار با هدف کمک بیشتر به اقشار آسیب پذیر و نیازمند راه اندازی شده است.

او افزود: در مرحله نخست از جمع آوری کمک‌ها توسط این پویش مقادیر زیادی کالا از جمله برنج، گوشت و بسته‌های غذایی برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد چوار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چوار ادامه داد: این پویش کمک رسانی با هدف کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان و تا عید سعید فطر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار گفت: پویش‌هایی که با هدف کمک رسانی به محرومین گا‌ها توسط برخی گروه‌ها راه اندازی می‌شود برای موفق شدن باید به صورت متمرکز و با شناخت کافی از محرومیت‌ها و دوری از موازی کاری فعالیت کنند.

او  افزود: در اینگونه پویش‌ها باید سازوکاری وجود داشته باشد که بتوانند محرومان و نیازمندان واقعی و نوع نیاز‌های آنان را شناسی کنند و موفقیت آن‌ها در صورتی خواهد بود که به صورت منسجم و هماهنگ پیش بروند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به محرومیت‌های بخش چوار گفت: این بخش با اینکه روستا‌های محروم و پراکنده زیادی دارد با این حال دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه نفت و گاز از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گاز بوده که از این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان بهره گیری کرد.

او ادامه داد : با توجه به اینکه در هفته‌های آینده فصل برداشت محصولات کشاورزی آغاز می‌شود دریافت زکات از کشاورزان نیز از ظرفیت‌های خوب برای محرومیت زدایی و کاستن از فقر خواهد بود که ائمه جمعه می‌توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشند.

موسی نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه اجرایی ستاد زکات در کمیته امداد مستقر است سازو کاری فراهم شده که همه مبالغ زکاتی که در هر منطقه جمع آوری می‌شود در همان منطقه نیز هزینه شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه چوار کمیته امداد کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم