Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:31:30 GMT

شک نکنید هازارد در رئال مادرید می‌درخشد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۲۱۸

شک نکنید هازارد در رئال مادرید می‌درخشد

خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید ادن هازارد در چلسی بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بود و در رئال مادرید هم کیفیت استثنایی‌اش را نمایش خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید ادن هازارد، ستاره بلژیکی این روزهای رئال مادرید زمانی که در چلسی توپ می‌زد بهترین فوتبالیست لیگ برتر انگلیس بوده و او  اطمینان دارد هازارد در رئال مادرید هم موفق می‌شود کیفیت استثنایی‌اش را به همه نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ادن هازارد در دوره هفت ساله حضورش در چلسی دوران بسیار موفقی را سپری کرد و با این تیم دو بار فاتح لیگ برتر و لیگ اروپا شد. پیش از انتقال خوان ماتای اسپانیایی به یونایتد، این دو به مدت دو سال در چلسی همبازی بودند. هازارد هم تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست ولی مصدومیت باعث شد نتواند آنطور که باید در حد انتظار ظاهر شود. او در لالیگا و لیگ قهرمانان پانزده بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده.

 

ماتا در گفتگو با وبسایت باشگاهش منچستریونایتد در این باره گفت:" هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر بود. من در کنار او بازی می‌کردم و در مقابلش هم بازی کرده‌ام. معتقدم او سالها بهترین بازیکن لیگ برتر بود. هازارد می‌توانست به تنهایی تیمش را پیروز یک بازی کند. من با او تمرین کرده‌ام و می‌دانم که چه فوتبالیست عالی‌ای است".

 

 

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در ادامه گفت:" هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید خیلی بدشانسی آورده و مصدومیت بلای جانش شده. ولی مطمئنم وقتی آمادگی‌اش را بدست بیاورد و دیگر مصدوم نباشد نشان خواهد داد که چه فوتبالیست بی‌نظیری است".

 

منچستر یونایتد چلسی خوان ماتا ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد چلسی خوان ماتا ادن هازارد رئال مادرید رئال مادرید ادن هازارد خوان ماتا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2