Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از شناسایی امکانات و زیرساخت‌های این دانشگاه و در اختیار قراردادن آنها برای کمک‌رسانی به‌منظور مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

میرامید هادیانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره اقدامات انجام‌شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در پیشگیری از کرونا و عملکرد ستاد کمک‌رسانی اظهار کرد: «این دانشگاه به‌عنوان یک نهاد انقلابی و در راستای هدف تأثیرگذاری اجتماعی همواره در تمام امور فرهنگی اجتماعی پیشقدم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «واحد قائم‌شهر در شرایط بحرانی و نیازهای اجتماعی از تمام امکانات و زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود در راستای کمک‌رسانی به مردم شهرستان و استان استفاده می‌کند.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر ادامه داد: «تشکیل ستاد کمک‌رسانی در پیشگیری بیماری کرونا با همکاری بسیج دانشجویی و کارکنان، شناسایی امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه برای کمک‌رسانی، تأمین اعتبار مالی تا سقف 400 میلیون ریال خارج از منابع مالی مستقیم  دانشگاه، تولید و توزیع ماسک استریل به تعداد 20 هزار و تولید و توزیع گان استریل بیمارستانی با کمک بسیج دانشجویی شهرستان قائم‌شهر و قرارگاه شهید علمدار سپاه کربلا بخشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته برای پیشگیری از کرونا در این دانشگاه است.»

هادیانی خاطرنشان کرد: «همچنین انجام کار تحقیقاتی هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد برای تولید الکل بهداشتی 70 درصد از شکر، تفاله نیشکر و آب پنیر، تولید الکل بهداشتی 70 درصد از شکر و تفاله نیشکر به میزان 500 لیتر، ضدعفونی معابر شهری و به‌ویژه روستاهای همجوار دانشگاه در نوبت‌های متعدد با امکانات و لجستیک دانشگاه و مشارکت بسیج دانشجویی، در اختیار قراردادن مرکز رفاهی ساختمان جاده نظامی برای قرنطینه بیماران پس از مرخص‌شدن از بیمارستان با هماهنگی فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دیگر اقدامات واحد قائم‌شهر برای مقابله با کرونا بوده است.»

وی همچنین اعلام آمادگی انجام تست تشخیص کرونا با امکانات آزمایشگاهی موجود در صورت در اختیار قراردادن کیت‌های تشخیص به دانشگاه، تأمین نیروی انسانی داوطلب در طرح‌های مصوب ستاد مبارزه با کرونای شهرستان با هماهنگی فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان را از دیگر فعالیت‌های صورت‌گرفته واحد قائم‌شهر برای پیشگیری از بیماری کرونا اعلام کرد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر کرونا بیماری کرونا هسته های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود