Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:00:23 GMT

کمپ ناصر حجازی به دارایی های استقلال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۴۲۱

کمپ ناصر حجازی به دارایی های استقلال اضافه شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اواسط دهه هشتاد علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال توانست زمینی مناسب در غرب تهران را از شهرداری گرفته و برای آبی پوشان یک زمین تمرینی مناسب همراه با خوابگاه و برخی امکانات دیگر تاسیس کند.

کمپی که وقتی در آستانه آماده شدن قرار گرفت بذر پاشی آن به صورت نمادین توسط مرحوم حجازی که آخرین روزهای عمر خود را سپری می کرد انجام گرفت و پیش از مرگ وی به دلیل قدردانی از این دروازه بان فراموش نشدنی فوتبال ایران، این کمپ به نام وی نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپ حجازی واقع در خیابان فردوس غرب که چندی پیش نام آن به بلوار ناصر حجازی تغییر کرد و بیش از یک دهه است که در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد و در این مدت همیشه حاشیه هایی پیرامون آن وجود داشته است. زمین این کمپ با همه حرف و حدیث هایی که داشته مدتهای مدیدی میزبان تمرینات تیم استقلال و حتی تیم های پایه این باشگاه بوده است. اما عجیب اینکه در همه این مدت تلاش هایی صورت گرفته تا موجودیت این کمپ زیر سئوال برود.

در این زمان خیلی از مدیران استقلال باوجود اینکه از این زمین کمپ استفاده های لازم را می بردند اما موجودیت آن را زیر سئوال برده و وانمود می کردند کمپ حجازی عملاً تعلق به باشگاه استقلال ندارد.

این کمپ در دو سال گذشته سرنوشت عجیبی داشت و حتی در این مدت برای مدارس فوتبال با قیمتی عجیب اجاره داده شد تا مبلغ اجاره آن کمک هزینه ای باشد برای باشگاه. نکته عجیب در اجاره این کمپ این بود که مدیران وقت استقلال کمپ حجازی را به فردی برای برگزاری مدارس فوتبال اجاره دادند که وی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس و یکی از نزدیکان به مدیران این باشگاه بود.

کمپ حجازی که در سال ۱۳۸۷ رسماً آغاز به کار کرد، حالا و در روزهایی که گفته می شود سرخابی ها بیشتر از همیشه به خصوصی سازی نزدیک شده اند به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش به دارایی های آبیها اضافه شد و باشگاه استقلال رسماً به عنوان مالک آن معرفی شد تا برند این باشگاه در آستانه واگذاری به بخش خصوصی ارزش بیشتری پیدا کند.

کمپ ناصر حجازی که حالا رسماً جزو اموال باشگاه استقلال می باشد در زمینی به مساحت بالغ بر ۴ هکتار بنا شده و حالا مدیران مجموعه می توانند بدون دغدغه سرمایه گذاری لازم برای بازسازی و مرمت این مجموعه را بدون واهمه از عدم مالکیت قطعی در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 4900037 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس علی فتح الله زاده ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال احمد سعادتمند کشتی آزاد کشتی فرنگی فیفا تیم ملی فوتبال ایران اتحادیه جهانی کشتی باشگاه استقلال کمپ حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)