Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@07:35:52 GMT

اسکان اضطراری ۸۷ سیل‌زده در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۷۱۸

اسکان اضطراری ۸۷ سیل‌زده در خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: ۸۷ نفر از ساکنان روستای بهانگر در شهرستان داورزن به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن‌آبادی  افزود: روستای بهانگر شهرستان داورزن از دیروز دچار سیلی شدید شد و با توجه به قرارداشتن این روستا در ارتفاعات و بارندگی شدید و متناوب و عدم دسترسی به روستا به علت تخریب راه‌های مواصلاتی کمک رسانی به اهالی دچار مشکل شده بود اما از ساعت ۱۹ شب گذشته تا ساعت یک بامداد امروز به ۸۷ نفر از اهالی این روستا امدادرسانی شد و این افراد اسکان اضطراری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: امدادرسانی به این تعداد سیل‌زده‌ با کمک ۵۶ نفر نجاتگر، امدادگر و داوطلب آفرود و اعضای هیات کوهنوردی انجام شد و این افراد به حسینیه روستای مهر منتقل و اسکان و تغذیه شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: ساکنان بخش شرقی روستای آبروی در سبزوار نیز به تعداد ۵۰ نفر به منطقه ای ایمن در روستای مهر در دامنه کوه منتقل شدند.
بهمن‌آبادی افزود: ۴۷ بسته جیره ۷۲ ساعته غذایی و ۴۷ بسته جیره یک ماهه اضطراری در بین آسیب‌دیدگان سیل بهانگر داورزن  و ۳۳ بسته ۷۲ ساعته غذایی هم از سوی هلال احمر استان در بین اهالی روستای آبروی این منطقه توزیع شد.
وی ادامه داد: در مجموع طی این دو عملیات ۶ خودروی عملیاتی شامل آمبولانس، ست نجات و خودروی دو کابین امدادی توسط شعبه سبزوار و نمایندگی هلال احمر داورزن در منطقه حضور یافته و انجام وظیفه کرده اند.
طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از روز شنبه این هفته در این استان آغاز شد تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیل سبزوار هلال احمر خراسان رضوی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم

بارش شدید باران در روستای کبوترکوه از توابع شهرستان گناباد استان خراسان رضوی موجب شد تا رودخانه این روستا طغیان کند.

لحظه خروش رودخانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران