Web Analytics Made Easy - Statcounter

متولیان مساجد در ایالت «نوا اسکوشیا» کانادا از اهالی این ایالت درخواست کردند تا ماه مبارک رمضان امسال را در خانه‌های خود بمانند و در اندیشه احیای روح رمضان در روزهای سخت مبارزه با کرونا باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thechronicleheral»، شیوع ویروس «کوید-19» موجب اعلام وضعیت اضطراری در ایالت «نوا اسکوشیا» کانادا شده است و به همین دلیل مسلمانان این ایالت تصمیم دارند تا رمضان سال جاری که به زودی آغاز می شود را به شیوه ای متفاوت برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام « Wael Haridy» از مسجد مرکزی «نوا اسکوشیا» در این باره می گوید: من به همراه دیگر امامان جماعت در این ایالت نشستی را برگزار کردیم تا درباره اینکه مسلمانان چگونه می توانند مراسم مذهبی ماه رمضان را به جای بیاورند گفتگو کنیم.

 

وی افزود:امسال هم مسلمانان در ماه رمضان روزه می گیرند،نماز می خوانند و به دعا و نیایش می پردازند اما به مساجد نمی روند و در خانه می مانند ؛ما آنها را تشویق می کنیم تا روحیه خود را بالا نگه دارند و روح ماه مبارک رمضان را در این شرایط سخت احیا کنند.

 

امام جماعت مسجد «نوا اسکوشیا» همچنین گفت:مساجد در این ایالت همچنان از طریق فیس بوک و یا زوم در ماه مبارک رمضان راهنمایی های خود را به مسلمانان ارائه می دهند،به پرسش های آنها پاسخ می دهند و آنها را تشویق می کنند که با روحیه و پر انرژی باشند.

 

به گفته متولیان مساجد «نوا اسکوشیا» ماه رمضان امسال ماه تمرین احیای روح رمضان در دوران سخت مقابله با ویروس کرونا است.

 

آنها از همه شهروندان این ایالت خواستند که در این دوره سخت اگر نیازمند کمک بودند در تماس گرفتن با مساجد تردید نکنند تا مشکلشان برطرف شود.

 

مساجد «نوا اسکوشیا» اعلام کردند که برای خدمت رسانی به همه شهروندان از هر دین و نژاد و مذهبی در ماه مبارک رمضان آماده هستند.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوید ۱۹ مساجد جهان کانادا ماه مبارک رمضان نوا اسکوشیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم

دانشجویان دانشگاه‌های کانادا با شعار «اسرائیل بیرون بیرون» به اعتراضات خود ادامه می‌دهند و بر خواسته‌های خود برای آزادی فلسطین و پایان دادن به نسل‌کشی در نوار غزه تاکید می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم