Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش از تولید بیش از 600 هزار ماسک و ۱۸ هزار لباس پرستاری توسط دانش‌آموزان و مربیان در کارگاه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص تولید ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 در کشور، 120 کانون فرهنگی و تربیتی در سراسر کشور با هماهنگی مراکز بهداشتی، به تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماسک های تولیدی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت رایگان در مراکز درمانی و بین مردم توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 600 هزار ماسک و ۱۸ هزار لباس پرستاری توسط دانش‌آموزان و مربیان در کارگاه‌های تولیدی کانون‌های فرهنگی تربیتی تولید و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام شیوع  ویروس کرونا، در 1182 کانون فرهنگی و تربیتی سراسر کشور، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مهارتی، آموزشی، ورزشی، مسابقات و جشنواره‌های مختلف در فضای مجازی ارائه می‌شود.

رمضانی افزود: با توجه به راه‌اندازی شبکه اجتماعی شاد توسط وزارت آموزش و پرورش، تعریف کانون‌های فرهنگی و تربیتی در این شبکه از اولویت‌های اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی است زیرا کانون‌های فرهنگی تربیتی با بیش از 3 میلیون مخاطب دانش‌آموزی و فرهنگی، یکی از محیط های یادگیری و مکمل فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاری آموزش دانش آموزان فضای مجازی کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش وزارت آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش