Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:35:00 GMT

بزرگترین کارخانه تولید ماسک جنوب غربی آسیا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۴۱۶۹

بزرگترین کارخانه تولید ماسک جنوب غربی آسیا افتتاح شد

بزرگترین کارخانه تولید ماسک جنوب غربی آسیا در اشتهارد با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استاندار البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، صبح امروز در حاشیه افتتاح بزرگترین کارخانه ماسک جنوب غربی آسیا در شهرستان اشتهارد، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۳ هزار ماسک تنفسی و ۱۰۰ هزار ماسک تنفسی n95  را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز افزود: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به شعار جهش تولید مزین شده است، افتتاح این کارخانه گامی در جهت تحقق این شعار است.

وی ادامه داد: این کارخانه با سرمایه گذاری بیش از ۹۰ میلیارد تومان با ظرفیت ۳ میلیون اسمبی کارخانه ۲ میلیون اکروز، روزانه ۱۰۰ هزارتا ماسک ان ۹۵ در مرحله اول به فعالیت می‌پردازد.

شهبازی گفت: با بهره برداری از این واحد، ظرفیت تولید ماسک در کشور ۴ برابر شد.

وی افزود: ۴۰۰ اشتغال مستقیم و ۹۰۰ غیر مستقیم در این واحد ایجاد شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آسیا مقام معظم رهبری تولید افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم

پروژه اومااویا در ۲۳۰ کیلومتری شرق «کلمبو» پایتخت کشور سریلانکا به اجرا درآمده است. با افتتاح این پروژه ظرفیت آب مازاد رودخانه‌های استان «اووا» (Uva) برای توسعه کشاورزی منطقه کم‌آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان ظرفیت تولید ۱۲۰ مگاوات برق عملیاتی می‌شود.

 تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تامین آب مورد نیاز پنج‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پُرباران به مناطق خشک، از جمله اهداف این پروژه است که به همت متخصصان و مهندسان ایرانی در کشور سریلانکا اجرا شده و با حضور مقامات دو کشور ایران و سریلانکا به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز