Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شاهمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که بر اثر کرونا در شهرستان ابهر فوت می‌کنند با توجه به آماده شدن قسمتی از آرامستان جدید ابهر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی خاکسپاری می‌شوند.
وی تصریح کرد: آرامستان جدید ابهر در فاصله پنج کیلومتری خارج شهر ابهر قرار دارد و همه مراسم و مراحل خاکسپاری متوفیان با نظارت کارشناس شبکه بهداشت و درمان ‌کارشناسان مذهبی و تعداد محدودی از اقوام درجه یک متوفی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات شهری شهرداری ابهر تاکید کرد: کارکنان آرامستان ابهر که مسؤول تغسیل و کفن و دفن متوفیان کرونا هستند به تجهیزات حفاظتی مجهز بوده و آمبولانس های حمل جسد، ملزومات تدفین قبل و بعد از مراسم را به طور کامل ضدعفونی می کنند.
شاهمحمدی با اشاره به همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در مراسم تدفین فوتی های کرونا، خاطرنشان کرد: در این امر روحانیان داوطلب و خواهران طلبه همکاری بسیاری خوبی دارند و همه مراحل شرعی تغسیل، نماز میت و تدفین درگذشتگان کرونایی بصورت کامل انجام ‌می شود.
وی یادآور شد: به علت لزوم قطع زنجیره کرونا و پرهیز از تجمع، فقط تعداد اندکی از خانواده فوتی کرونا باید در مراسم خاکسپاری حضور داشته باشند که ضمن درک و هم‌دردی با افراد داغدیده از خانواده های گرامی انتظار همکاری داریم.   

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرداری فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری