Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@21:25:24 GMT

مسابقه خاطره‌ نویسی «قهرمان آشنای من» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۴۴۴۳

مسابقه خاطره‌ نویسی «قهرمان آشنای من» برگزار می شود

اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش کادر درمان و پرستاران در عرصه سلامت، اظهار کرد: برای ارج نهادن به حماسه جهادگرانه مدافعان عرصه سلامت مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، گفت: فراخوان شرکت در این مسابقه از روز گذشته منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه به محورها و موضوعات این مسابقه اشاره و «حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان‌ها)»، «خاطرات روزهای کرونایی» و «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادر درمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا» را از مهم‌ترین محورهای این مسابقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: شرکت کنندگان باید خاطره‌های ثبت خود را در تصویر آن را تا پایان اردیبهشت ماه امسال از طریق پیام رسان های واتش آپ و یا گپ با درج مشخصات اعم از نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی و شماره تماس به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خانواده دانشگاه علوم پزشکی درمان کودکان و نوجوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  
وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی