Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی بر ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کالاها، قیمت‌ها و جلوگیری از سوء استفاده‌ها و ایجاد خلل در بازار تاکید کرد و گفت: مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان لازم است تا مایحتاج عمومی مردم تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه برای تامین مایحتاج مردم نیازمند برنامه ریزی هستیم، اتدامه داد: باید تلاش شود تا هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم ایجاد نشود.

 

وی بر ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کالاها، قیمت‌ها و جلوگیری از سوء استفاده‌ها و ایجاد خلل در بازار تاکید کرد و گفت: به همین منظور تیم منسجمی در سطح استان و شهرستان‌ها به صورت عملیاتی تشکیل شود.

 

مقام عالی دولت در استان به اختصاص موجودی کالاهای انبار استان به تامین مایحتاج مردم تاکید کرد و گفت: اگر مازادی وجود داشت در اختیار دیگر استان ها قرار گیرد.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، گفت: رسانه های استان در خصوص افزایش شبکه‌های توزیع، نبود تجمع در مراکز عَرضه و وجود کالای مورد نیاز مردم به وفور در انبارها اطلاع رسانی کنند تا مردم دغدغه ای نداشته باشند.

 

حقیقی بر ضرورت خرید از طریق سفارش تلفنی و اینترنتی تاکید کرد و ادامه داد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا با افزایش شعبه‌ها و شبکه‌های توزیع، نیازی به تجمع مردم نباشد.

 

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از تجمع و اتخاذ تمهیدات برای اقشار آسیب‌پذیر و جذب تمام کالاهای سهمیه‌ای ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور در ماه مبارک رمضان ضروری بوده و باید رعایت شود.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار ماه مبارک رمضان استاندار زنجان مایحتاج عمومی مردم ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین تامین مایحتاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است