Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدتقی سلیمانی گفت: در اولین روز از اجرای گام دوم برنامه مقابله با کرونا ویروس، بیش از 400 واحد صنفی در شهرستان قزوین مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند و مراکز عرضه مواد غذایی که مجوز بهداشتی از وزارت بهداشت دریافت نکرده باشند، اجازه فعالیت ندارند. 

 کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان بیان کرد: برای اجرای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا، بازرسان بهداشت محیط این مرکز، ضمن بازرسی از واحدها، بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می‌کنند و در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط صاحبان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی رعایت نشود، با همکاری مراجع قضایی، تعزیرات، دادسرا، نیروی انتظامی و سازمان صمت، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی یادآور شد: در شهرستان قزوین، در گام دوم پیشگیری از کرونا ویروس، بیش از دو هزار و 900 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی، فعال است که 33 بازرس بهداشت محیط  و 15 تن از دانشجویان بسیجی، در مدت هفت روز، نظارت ها اجرایی خواهد شد. وی ادامه داد که این بازرسی از روز 23 فروردین 99 طی ابلاغ به تمام واحدهای محیطی آغاز شد و تا آخر فروردین ماه امسال ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات تهیه و توزیع مواد مواد غذایی وزارت بهداشت ویروس مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود

خانم فرجی گفت: امحای بیش از ۱۵۳۹ کیلو گرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیر بهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط، شبکه بهداشت ودرمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی افزود: دراین باره همچنین ۱۵ مورد به امور قضایی و ۲ مورد هم پلمپ واحد صورت گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان