Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: پس از لغو اردو‌های تیم ملی، همچنان ملی‌پوشان را زیر نظر دارم و در این زمان برنامه تمرینی و توصیه‌های بدنسازی را به آنها داده‌ام. تاریخ انتشار: 10:41 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۵۳۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان، اظهار داشت: در این روز‌ها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، با توجه به دستورات ستاد مبارزه با این بیماری، برای حفظ سلامتی خودم و دیگران از خانه خارج نمی‌شوم، به مطالعه کتاب، تماشای فیلم و ورزش روزانه همراه خانواده می‌پردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر دارم

وی ادامه داد: پس از لغو اردو‌های تیم ملی، همچنان ملی‌پوشان را زیر نظر دارم و در این زمان برنامه تمرینی و توصیه‌های بدنسازی را به آنها داده‌ام و مطمئن هستم که ملی‌پوشان هم تمام موارد را به خوبی انجام می‌دهند تا از سایر ورزشکاران جهان عقب نمانند.

ملی‌پوشان سرمایه‌های کشور هستند

امیری افزود: ملی‌پوشان ما گوهر و سرمایه‌های کشور هستند که برای موفقیت‌های آنها هزینه شده است و من به عنوان سرمربی تیم ملی باید باید طوری برنامه‌ریزی کنم که آنها سرزنده بمانند به همین دلیل در این مدت برای ملی‌پوشان مطالب انگیزشی نیز ارسال می‌کنم تا روحیه آنها حفظ شود و برای رقابت‌های آینده امیدوار و محکم بمانند.

اتفاقات را بپذیریم و شرایط را مدیریت کنیم

وی تصریح کرد: به نظرم باید اتفاقات را بپذیریم و شرایط را مدیریت کنیم و با برنامه‌ریزی و تمرینات مناسب آمادگی ورزشکاران را برای حضور در رقابت‌های آینده حفظ کنیم.

امیری عنوان کرد: به دلیل لغو رقابت‌های امارات و آلمان دو اعزام تیم ملی صورت نگرفت. اکنون منتظر هستم تا بیماری کرونا به پایان برسد و خطری متوجه سلامتی ملی‌پوشان نباشد و پس آن با برگزاری جلسه‌ای با کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون وضعیت برگزاری اردو‌ها و حضور در رویداد‌های آینده را برنامه‌ریزی کنم.

سلامتی انسان‌ها بیش از هر مسئله دیگری اهمیت دارد

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان گفت: سلامتی انسان‌ها بیش از هر مسئله دیگری اهمیت دارد. به هر حال روزی ویروس کرونا نیز از بین می‌رود و این شرایط به پایان می‌رسد، اما وظیفه ما این است که از تجربه دوران شیوع بیماری کرونا بهره ببریم چرا که هیچ فردی در جهان مثل قبل از این بیماری نخواهد بود و همیشه بهداشت را به طور جدی رعایت خواهیم کرد تا از گذشته قوی‌تر باشیم.

بیشتر بخوانید: شجاعی: توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی‌ام است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولین پاراتیراندازی ویروس کرونا زیر نظر دارم سرمربی تیم ملی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس

محمود فکری در تمرین استقلال حضور پیدا کرد

طرفداری | تمرین امروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت اما این موضوع می تواند به معنی کنار رفتن کدورت های گذشته باشد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس