Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌فر صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: بحران جهانی کرونا بسیاری از مباحث را تحت تأثیر قرار داده که از منظر اقتصاد یکی از مهمترین مباحث به تأمین منابع مالی بازمی‌گردد.

وی افزود: با توجه به بحران به وجود آمده، اجرای طرح فاصله اجتماعی حتی با وجود منابع مالی، بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی‌فر با تأکید بر اینکه با وجود اتفاقات رخ داده باید برنامه مناسبی در صورت تداوم ویروس کرونا، داشته باشیم؛ گفت: می‌توان با تشریک مساعی و تصمیمات مناسب، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کرده و بر اساس آن پیش برویم.

وی با تأکید بر تسریع در روند اجرای پل سردار شهید همدانی، یادآور شد: به‌طور قطع با شرایط به وجود آمده، اتمام فاز نخست به زودی محقق نخواهد شد که شهرداری باید در این زمینه اقداماتی را انجام دهد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان ادامه داد: باید پیش‌بینی و برنامه‌های لازم را برای شرایط بحرانی تعریف کرد که اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام از مهمترین مسائل است زیرا جزو مطالبات مردمی محسوب می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز گفت: متأسفانه بحران ویروس کرونا، پروژه‌های عمرانی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

عزیز یوسفی افزود: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که به خاطر این بحران جهانی به وجود آمده و همچنین تأکیدات اعضای شورا، اولویت شهرداری، اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام است.

یوسفی یادآور شد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شیوه‌نامه‌ای از وزارت کشور به کارگاه‌های ساختمانی ابلاغ شده که باید موازین بهداشتی را رعایت کنیم؛ از این‌رو این مهم، روند پروژه‌ها را کُند کرده است.

وی اضافه کرد: آسفالت اجرا شده در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در مناطق بازآفرینی ۴۵ هزار تن در سطح ۳ منطقه شهرداری بوده و ۳۸ هزار تن نیز در معابر اصلی از محله قیر تخصیصی انجام شده است
 

کد خبر 4900186

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان پروژه عمرانی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری