Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور مأموران نیروی انتظامی خرم‌آباد به صورت علنی، اظهار داشت: در عملیاتی که متهمان این پرونده داشتند، منجر به شهادت ستوان «جابر بیرانوند» و همچنین سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» شد.

وی با بیان اینکه اقدامات این دو فرد به قصد رعب و وحشت در بین مردم بود، گفت: اقدامات این افراد ناامنی وسیع و روانی در بین مردم و جامعه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر ضرورت حفظ نظم عمومی جامعه و همچنین پاسخ به افکار عمومی در راستای شناسایی این متهمین و رسیدگی به اتهامات آنها، گفت: در این راستا مجوز برگزاری علنی این دادگاه از رئیس قوه قضائیه اخذ شد.

براساس این گزارش، در ساعت ۲ بامداد روز ۱۷ بهمن ماه سال گذشته، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت زنی در محله «دره گرم» به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این درگیری، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود. در این درگیری، «نجم الدین باوی» از سربازان دلاور و جان‌برکف نیروی انتظامی و ستوان یکم «جابر بیرانوند» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 4900196

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان محمد رزم خرم آباد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین جهش تولید قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود