Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:37:59 GMT

درگیری داعش با ارتش عراق در کرکوک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۰۲۲

درگیری داعش با ارتش عراق در کرکوک

منابع عراقی از به کشته شدن ۲۳ تن از عناصر گروه تروریستی داعش در کرکوک خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه المعلومه، تشکیلات حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تروریست‌های داعش به یگان‌های ارتش در «وادی الشای» واقع در جنوب شهرستان «داقوق» حمله کردند که پس از این حمله، نیروهای تیپ ۱۶ حشد شعبی به این مکان آمده و با عناصر داعش درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نیروهای حشد شعبی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش توانستند چندین تن از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رسانده و افراد کشته و زخمی شده از نیروهای ارتش را از آن منطقه خارج کنند.

در همین راستا، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اخبار منتشر شده در خصوص ربوده شدن سربازان در «وادی روخانة» در استان کرکوک واقع در شمال عراق را تکذیب کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، یک عملیات امنیتی توسط نیروهای عملیات مشترک در استان کرکوک و به طور مشخص در وادی الشای انجام شد و در جریان آن نیروهای عراقی یک مخفیگاه متعلق به تروریست‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها درگیر شدند و جنگنده‌ها و نیروی هوایی ارتش پشتیبانی لازم را جهت انهدام این مقر که عناصر تروریستی داعش در آن مخفی شده بودند، ارائه دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی نیز به پشتیبانی از نیروهای امنیتی حملاتی را انجام دادند و این عملیات با تخریب این مخفیگاه، به هلاکت رسیدن ۲۳ تروریست داعشی، کشته شدن یک نیروی عراقی و زخمی شدن چهار تن دیگر پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای جدید بار دیگر از حمله به هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه با انتشار بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه صهیونیستی «اسپیِر» را با استفاده از چندین پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این چهارمین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098851

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش اسرائیل درباره عملیات رفح
  • نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد