Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنایت ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» برای واشنگتن نتیجه عکس داشت و آمریکا با از دست دادن همه برگ برنده‌‌های خود مجبور به ترک منطقه است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با المیادین 100 روز پس از شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» اظهار  داشت که با جنایت ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هیچ دستاورد استراتژیکی نصیب آمریکا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هر ضربه‌ای که به محور مقاومت وارد شود٬ آن را قدرتمندتر می‌کند.

البخیتی خاطرنشان کرد که آمریکا همواره تلاش می‌کند تا رهبرانی که قصد آزادسازی سرزمینشان را دارند مورد هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد که پس از جنایت ترور سردار سلیمانی و المهندس٬ حضور آمریکا در عراق در معرض تهدید قرار گرفته و قاطع‌ترین پاسخ به این جنایت وحدت محور مقاومت از ایران و عراق تا سوریه و لبنان و فلسطین و یمن بود.

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد که هدف قرار دادن پایگاه «عین‌الاسد» توسط ایران قواعد درگیری میان محور مقاومت و ایالات متحده را تغییر داد.

از سوی دیگر « سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» نیز اظهار داشت که محور مقاومت برای ایستادگی در برابر پروژه آمریکایی از هرزمانی قدرتمندتر و متحدتر و آماده‌تر است.

اولین باخت سیاسی امریکا در عراق پسا سلیمانی100 روز با سردار سلیمانیمسعود بارزانی: سردار سلیمانی در روزهای آغازین حمله داعش به ما کمک نظامی کرد

السعدی تاکید کرد که ایالات متحده از تظاهرات‌ مسالمت‌آمیز عراق سوءاستفاده می‌کرد و سردرگمی آن در این کشور از تجاوز علیه مواضع حشد شعبی کاملا پیدا بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا در شرط‌بندی‌های خود در منطقه بازنده است تصریح کرد: دولت آمریکا مجبور است عراق را ترک کند.

عضو دفتر سیاسی «عصائب اهل الحق» خاطرنشان کرد: جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در چارچوب تحمیل «معامله قرن» بود.

وی اشاره کرد که تجاوزات گسترده علیه یمن به علت آن است که این کشور از مسئله فلسطین دفاع می‌کند و آن را در اولویت خود قرار داده و آنچه ما در تهران شنیدیم این است که هماهنگی میان نیروی قدس و گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان ادامه خواهد داشت.

در همین راستا «ماهر الطاهر» عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تبدیل به یک نماد بزرگ در سطح جهانی شده و جنایت ترور ایشان برای واشنگتن که در تحقق اهداف خود شکست خورده نتیجه عکس داشت؛ چرا که موجب شد بحث اخراج آمریکایی‌ها از عراق کاملا جدی شود.

وی اضافه کرد که شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس منجر به افزایش وحدت میان کشورهای عضو محور مقاومت شد.

الطاهر در پایان خاطرنشان کرد: جنایت ترور رهبران مقاومت بیانگر بن‌بست واشنگتن در برابر پیشرفت‌های استراتژیک محور مقاومت در منطقه است که ایران با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد اولین واکنش قاطع و جدی خود را به این جنایت نشان داده و آمریکا جرات نکرد پاسخ بدهد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق ابومهدی المهندس عضو دفتر سیاسی سردار سلیمانی قاسم سلیمانی محور مقاومت جنایت ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.
به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهاد‌های امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود