Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:15:45 GMT

جشنواره علوم انسانی اسلامی علامه جعفری فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۱۵۶

جشنواره علوم انسانی اسلامی علامه جعفری فراخوان داد

نخستین جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی جایزه ویژه علامه جعفری در بخش‌های مقالات، کتاب، پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی اعلام فراخوان کرد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نخستین جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی جایزه ویژه علامه جعفری در بخش‌های مقالات، کتاب، پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی و حوزوی به همت پایگاه استنادی علمی ایرانیان و حمایت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز دینی و حوزوی در تاریخ 9 الی 10 مرداد سال جاری در شهر کیش به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی دانشجویان، محققان و پژوهشگران حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی دینی به منظور مشارکت در ارائه نتایج و چکیده پژوهش‌ها می‌توانند در این همایش شرکت کنند؛ علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به سایت این جشنواره به آدرس www.jafarifest.ir ثبت‌نام کرده و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

زمان برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شدجزئیات جشنواره رادیو و تلویزیون‌ ABU مشخص شد

انتهای‌پیام/

R1392/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره های ادبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره های ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز