Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@09:57:50 GMT

شروط جالب پرسپولیس برای AFC

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۱۶۹

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد در صورتی موافق برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوبی است که هزینه‌های آن پرداخت شود و امتیازات بازی‌های قبلی نیز محاسبه نشود.

به گزارش جنوب نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته قبل با ارسال نامه‌ای از نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خواسته بود تا پیشنهادها و نقطه‌نظرات خود را درباره نحوه برگزاری این لیگ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس پیشنهاد و راهکار مد نظر خود را از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

در نامه باشگاه پرسپولیس آمده است: تاکید باشگاه پرسپولیس بر استفاده از حق میزبانی در داخل کشور، حسب توافق‌های پیشین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی است. بدیهی است در صورت پیگیری موضوع از جانب فدراسیون فوتبال ایران و عدم حصول توافق برای استفاده از حق میزبانی، برگزاری متمرکز مسابقات در شهر دبی با پیش‌شرط پرداخت هزینه‌های مربوطه و عدم محاسبه امتیازهای بازی‌های برگزار شده پیشنهاد می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!

طرفداری| نام بازیکن پرسپولیس در این تیم عوض شد!

عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس با وجود مدت کوتاهی که در این تیم حاضر شده، بین اعضای تیم و هواداران محبوبیت خاصی دارد. این بازیکن قطری در اقدامی جالب از همبازیان خود درخواست کرده که به جای نام «عبدالکریم» او را با نام «کیمو» صدا بزنند!

به نقل از فاس، این اسم جالب هم با استقبال پرسپولیسی‌ها روبرو شده و به همین خاطر عبدالکریم را با این نام جدید صدا می‌کنند. این بازیکن به شوخی به هم‌تیمی‌های خود گفته که ارتباط خوبی با نام فعلی‌اش ندارد و او را کیمو صدا بزنند!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج