Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:37:32 GMT

خودکشی مسلمان هندی در پی عدم اعلام نتیجه آزمایش کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۳۲۵

خودکشی مسلمان هندی در پی عدم اعلام نتیجه آزمایش کرونا

بی توجهی مسئولین هندی به تلاش‌های جوان مسلمان برای دریافت پاسخ آزمایش کرونای خود، خودکشی وی را در پی داشت. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز، یک جوان مسلمان هندی به نام «محمد گلزار» که از مدت ها قبل به مرکز قرنطینه منتقل شده بود پس از تلاش فراوان برای رسیدن به پاسخ آزمایش کرونای خود دست به خود کشی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است علی رغم گذشت بیش از 14 روز از قرنطینه این جوان مسلمان مسئولین مرکز قرنطینه نه حاضر به اعلام نتیجه آزمایش وی بودند و نه اجازه می دادند او مرکز قرنطینه را ترک کند.

وی تلاش داشت از این مرکز قرنطینه فرار کند و به همین منظور از طبقه ششم ساختمان به سوی ساختمان های اطراف پرید و به این شکل جان خود را از دست داد.

خودکشی این جوان مسلمان باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده است و بسیاری معتقدند دولت هند تحت تاثیر رسانه هایی که مسلمانان را عامل انتشار کرونا در این کشور می دانند فشار علیه مسلمانان را افزایش داده است.

این در حالی است که برخی رسانه های بزرگ هر روز ضمن اعلام تعداد بیماران کرونا،  آمار مبتلایان به کرونا که منسوب به جماعت تبلیغی (مسلمانان) هستند را جداگانه اعلام می کنند.

دو روز پیش و پس از پیگیری های فراوان برخی احزاب مسلمان دادگاه هند دستور داده بود دو نفر از خبرنگارانی که به این تنش دامن می زنند دستگیر شوند.

با این حال امروز هم برخی رسانه های هندی آشکارا تلاش کرده اند مسلمانان را عامل انتشار کرونا در این کشور معرفی کنند.

تعداد مبتلایان به کرونا در هند 10 هزار و 363 نفر شده و از این تعداد 339 نفر نیز در مقابله با این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

پاکستان کاردار سفارت هند را احضار کرداتحاد رسانه‌های هندی برای متهم جلوه دادن مسلمانان در انتشار کرونادانشمندان هندی متهم کردن مسلمانان به انتشار کرونا را بی‌اساس دانستنددیدبان حقوق بشر: اجرای قانون تبعیض مذهبی در هند نقض آشکار حقوق مسلمانان است

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کشمیر اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کشمیر اخبار هند ویروس کرونا کشمیر اخبار هند انتشار کرونا مرکز قرنطینه جوان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند