Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرهاد تميز با پيشنهاد رئيس انجمن پدل و تائيد رئيس فدراسيون اسکواش به عنوان سرپرست دبيری این انجمن منصوب شد. تاریخ انتشار: 11:33 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۵۶۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی انجمن پدل ایران، فرهاد تمیز با پیشنهاد رئیس انجمن پدل و تائید رئیس فدراسیون اسکواش به عنوان سرپرست دبیری انجمن مربوطه این عنوان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد تمیز مهندس صنایع با ١٠ سال سابقه مدیریت پروژه و فروش کارخانه مینا طب‌گستران و ٥ سال مدیر پروژه شرکت ایران سازه کیش و ایده‌گذار و صاحب امتیاز تپ اسپرت پنل‌های مدیریتی و رزرواسیون باشگاه‌های ورزشی بوده است، وی از علاقمندان و توسعه و ترویج ورزش پدل است و سال‌هاست که پدل را به عنوان رشته اول خود انتخاب و به آن می‌پردازد، قبل از وی حمید رضا سربازی در زمانی که تشکیلات پدل به عنوان کمیته فعالیت می‌نمود این جایگاه را در اختیار داشت که با حکم رئیس انجمن پدل سربازی با توجه به سنخیتی که نوع نگاه و عملکرد وی در پدل تا کنون رصد شده است علاقمند امور پژوهشی و آموزشی و فعالیت‌های مجازی بوده که به عنوان کارشناس و مسول آموزش پدل کشورمان ادامه فعالیت خواهد داد.

فرهاد تمیز پس از طی مراحل استعلامات معمول و ارزیابی عملکردش در دوران سرپرستی حکم قطعی دبیر انجمن پدل ایران برای وی صادر می‌شود وی همزمان مسولیت کمیته مسابقات پدل را عهده‌دار است.

بیشتر بخوانید: سلیمانی: از بودجه یک‌ونیم میلیاردی، پنجاه درصد آن را دریافت کرده‌ایم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدل انجمن پدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان ها کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات شوراها دچار مشکلات قانونی است، افزود: از نظر محل، بودجه و امکانات مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانون آن حل شود.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقاء جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

دبیری با بیان اینکه مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار داشته و پیگیری می شود، تاکید کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه بیمه حل شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در راستای نگاه حمایتی از شهرداری ها و دهیاری ها، بودجه حوزه دهیاری ها در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: در بحث حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، در سال ۱۴۰۳ پرداختی به شهرداری های استان بالغ بر یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان و به دهیاری ها نیز ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط و… در زمره مسائلی است که در سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شد.

کد خبر 6093285

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد