Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:13:34 GMT

عمر ماشین آلات شهرداری فیض‌آباد بالغ بر 20 سال است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۶۹۱

عمر ماشین آلات شهرداری فیض‌آباد بالغ بر 20 سال است

ایسنا/خراسان رضوی شهردار فیض‎آباد گفت: اگرچه شهرداری نهاد بحرانی است که باید در بحران‌ها خدمات دهد، اما عمر ماشین‎آلات موجود بالغ بر 15 تا 20 سال است.

جواد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه هنوز فیض‌آباد به جایگاه اصلی خود نرسیده و با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و خدمات‌رسانی به سختی انجام می‌شود و با کمبودها و نواقص بسیاری مواجه هستیم؛ به عنوان مثال خیابان‌های اصلی بسیاری از مراکز شهرستان‌ها خاکی است که باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه نهادهای خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز در حوزه شهری تاثیرگذاری دارند، اما زمانی که معابر را آسفالت می‌کنیم، روز بعد با اصلاح شبکه روبرو می‌شویم، در صورتی‌که اگر مدیریت واحد شکل بگیرد خدمت‌رسانی بهتر و اتلاف انرژی و هزینه نخواهیم داشت.

جعفری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرداری نهاد بحرانی است و باید در بحران به ارائه خدمات بپردازد، اما عمر ماشین‌آلات موجود در شهرداری بالغ بر 15سال است و همچنان از آن‌ها استفاده می‌شود.

شهردار فیض‌آباد افزود: برای تعمیر ماشین‎آلات اعتباری موجود نیست، هزینه نگهداری ماشین‌آلات بسیار افزایش یافته و اکنون در تجهیزات لجستیکی و ماشین‌آلات از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم.

وی در خصوص وضعیت منازل فرسوده شهر فیض‎آباد، بیان کرد: در طرح تفصیلی دو منطقه بافت فرسوده داریم که به مرور در حال نوسازی است و در حال حاضر 52 هکتار از مساحت شهر را بافت فرسوده تشکیل می‎دهد.

فیض‌آباد از شهرهای خراسان رضوی و مرکز شهرستان مه‌ولات، آغازگاه جاده 91 ایران است که تا بندر جاسک دریای عمان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماشین آلات عمرانی ماشین آلات فیض آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی