Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@17:45:05 GMT

لغو طرح ترافیک هم مسافران اتوبوس را کم نکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۷۵۴

لغو طرح ترافیک هم مسافران اتوبوس را کم نکرد

محمود ترفع اظهار کرد: با لغو طرح ترافیک نه تنها تعداد مسافران اتوبوس کم نشده؛ بلکه در شرایط موجود که از هر ۳ کارمند دولتی در تهران، ۲ نفر در شهر تردد می کنند، ادارات خصوصی و مراکز فروش اقلام ضروری باز هستند، در چنین شرایطی افزایش مسافران اتوبوس دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا پروتکل‌های مربوط به رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مرتبط با فاصله گذاری را در ناوگان اتوبوسرانی اجرا کنیم، افزود: البته اجرای هیچ پروتکل و دستورالعملی به اندازه توجه مسافران به موضوعات بهداشتی و رعایت فاصله ایمن در حفظ سلامت خودشان موثر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ظرفیت هر اتوبوس محدود و مشخص است، در صورتی که با رعایت فاصله گذاری، این ظرفیت را محدودتر کرده ایم، اظهار کرد: طبیعی است اگر مظروف یک ظرف چند برابر گنجایش آن باشد، آن ظرف سرریز می‌کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ترفع با بیان اینکه در دو روز گذشته نسبت به اعزام اتوبوس‌های کمکی به ایستگاه‌های پر تقاضا اقدام کرده‌ایم، تصریح کرد: به طور مشخص ایستگاه تقاطعی چهار راه حضرت ولیعصر(عج) که محل تلاقی خطوط یک و ۷ بی آر تی و خطوط ۳ و ۴ مترو و از پر مسافرترین ایستگاه های اتوبوس است را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورتی که اتوبوس شلوغ بود، منتظر اتوبوس بمانند و ضمن رعایت فاصله ایمن، هنگام استفاده از اتوبوس حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر لغو طرح ترافیک اتوبوس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر جدید در مبداء خط ۴۷ اتوبوسرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

بهنام جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان در مسیر خیابان تالار تا اطشاران است که از امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ مبدا حرکت اتوبوس‌های این خط به ابتدای خیابان سروش انتقال یافت

وی افزود: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود و بر این اساس اتوبوس‌های این خط در ایستگاه ولی عصر توقف ندارد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

کد خبر 751424

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • نصب ایستگاه‌های ‌خط‌ اول BRT اهواز تا خردادماه
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران