Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:56:45 GMT

خسارت به تاسیسات برق مورزرین بر اثر رانش زمین

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۷۹۸

خسارت به تاسیسات برق مورزرین بر اثر رانش زمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر سرلک افزود: بر اثر رانش مجدد زمین در منطقه موزرین شبکه برق تغذیه کننده منطقه دچار آسیب جدی و برق سایت‌های پرورش ماهی و راهداری منطقه قطع شد.

مدیر شرکت توزیع برق الیگودرز بیان کرد: در همین راستا طی بازدید مدیریت توزیع برق شهرستان و کارشناسان مربوطه از منطقه آسیب دیده برنامه‌ریزی لازم انجام و با توجه به میزان بالای خسارت وارده تا فردا چهارشنبه ۲۷ فروردین شبکه ترمیم و مشترکان برقدار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به‌ذکر است انتقال و تغییر مسیر شبکه از منطقه خطر برای افزایش پایداری برق مشترکین در دستور کار است و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کد خبر 501065 برچسب‌ها برق استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت