Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در فروردین ماه مرکباتی همچون پرتقال، لیموتُرش و لیموشیرین در میادین میوه و تره بار با افزایش تقاضا رو به رو بودند، افزود: با وجود افزایش تقاضا، با تدابیر و تمهیداتی که پیش از آغاز سال جاری به کار گرفته بودیم، تلاش کردیم تا نیاز شهروندان به این محصولات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به اینکه شهروندان همزمان با شیوع ویروس کرونا به خرید انواع مرکبات و محصولاتی همچون سیر و پیاز روی آوردند و حتی محصولی همچون زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده‌ها قرار گرفت، اظهار کرد: به همین دلیل، مرکبات، سیر و پیاز را می‌توان از محصولات پرطرفدار دوران کرونا نام برد.

راد با بیان اینکه البته فروش محصولاتی همچون سیب درختی اعم از سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند، تصریح کرد: تامین این محصولات در قالب عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار و تمدید طرح فروش نوروزی و ارائه خدمات بدون وقفه میادین میوه و تره بار در ایام نوروز، بر روی کنترل قیمت این محصولات در سطح شهر موثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فارغ از اینکه شهروندان نسبت به کدام محصولات اقبال بیشتری دارند و از چه محصولی کمتر استقبال می‌کنند، میادین میوه و تره بار انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و نیز سایر کالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا فاصله 40 درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را برای کمک به اقتصاد خانوارهای پایتخت حفظ کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران موز میادین میوه و تره میوه و تره بار میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست