Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد رحمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ٥.٣٧ درصدی ماموریت های اورژانس نسبت به سال ١٣٩٧ افزود: از مجموع این ماموریت ها ۸۷ هزار و ۹۳۳ مورد ماموریت غیر تصادفی و ۱۹ هزار و ۹۶۵ مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: سال گذشته ۴۲هزار و ۷۴۸ بیمار غیرتصادفی و ۱۹ هزار و ۴۸۱ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان های استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس برای ۲۲۸۹ مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل انجام دادند.

وی با بیان اینکه فوتی های تصادفات رانندگی در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود ۶.۵۳ افزایش داشت‌، خاطرنشان ‌کرد: در مجموع، فوت ۳۰۶۰  نفر در ماموریت های غیر تصادفی و ۳۱۰نفر در ماموریت های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تایید شد.

فرزاد رحمانی اظهار کرد: در این مدت برای ۵۶۷۳ بیمار قلبی، ۳۴۵۵بیمار تنفسی، ۹۱۲ نفر به دلیل سکته مغزی، ۲۸۱۷ مورد به دلیل سقوط، ۲۸۵۵ نفر به علت مسمومیت غیر از مونواکسید کربن و ۸۶۳ نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن خدمات فوریتهای پزشکی ارائه شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بیمارستان سکته مغزی علوم پزشکی کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • ۱۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است