Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با «ظریف» وزیر امور خارجه خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه فردا(چهارشنبه 27 فروردین) این کمیسیون خبر داد و گفت: این جلسه با حضور آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌نقوی‌حسینی: برنامه‌های پساکرونایی دولت در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شودنقوی: تنها راه آمریکا"ترک خاک عراق" است/تروریست‌ها در شرایط خط و نشان کشیدن برای منطقه نیستندجزئیاتی از آخرین تصمیمات هیئت رئیسه مجلس برای نحوه برگزاری جلسات علنی

وی با بیان اینکه نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر امور خارجه با هدف بررسی آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچنین قرار است تا در این جلسه آخرین تحولات منطقه با اولویت عـراق و سـوریه بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: جلسه مذکور ظهر روز چهارشنبه و در محل کمیسیون تلفیق بودجه برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز (سه شنبه 26 فروردین) با حضور وزرای صنعت و اقتصاد برنامه‌های دولت به ویژه این 2 وزارتخانه برای مقابله با تأثیرات منفی کرونا در بخش تولید و  اقتصاد در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون امنیت ملی ظریف نمایندگان مجلس دهم سید حسین نقوی‌حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی ظریف نمایندگان مجلس دهم کمیسیون امنیت ملی ظریف نمایندگان مجلس دهم کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس، روز پنجشنبه و با دستور کار بررسی تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور پیدا کرده است.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

این نشست با سخنان «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور کشورهای منطقه و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرده است.

در ادامه این نشست،‌ نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.

رایزنی باقری و بوگدانوف

بر اساس آنچه که سفارت ایران در روسیه اعلام کرده است، قرار است باقری نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات خاورمیانه در شرایط تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و تجاوزهای اخیر این رژیم به کشورهای منطقه از جمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق مطرح کند.

باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفت‌وگو کرد.

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه