Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع از نشست رهبران فراکسیون‌های شیعه در منزل رئیس ائتلاف الفتح خبر داد و گفت که قرار شده است مأمور تشکیل کابینه عراق، در انتخاب وزاری خود، اختیار تام داشته باشد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع از نشست «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح با رهبران ارشد فراکسیون‌های سیاسی شیعه عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع به شبکه خبری «رووداو» گفت که این نشست در منزل العامری برگزار شده و در آن «نوری المالکی» رئیس ائتلاف «دولة القانون»، «عمار الحکیم» رئیس جریان حکمت، «حیدر العبادی» رئیس ائتلاف النصر، «نصار الربیعی» از رهبران جریان صدر و سایر رهبران فراکسیون‌های شیعه حضور داشتند.

وی خبر داد که افراد حاضر در این نشست، توافق کردند که به مصطفی الکاظمی برای انتخاب وزاری کابینه خود، اختیار تام بدهند؛ به گونه‌ای که شرط توازن مربوط به گروو‌های سیاسی رعایت شود.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق پنجشنبه گذشته بعد از آنکه احزاب سیاسی با نخست‌وزیری «عدنان الزُرفی» مخالفت کردند، الکاظمی، رئیس اطلاعات فعلی عراق را مأمور به تشکیل کابینه کرد. او باید در ظرف یک ماه، اسامی وزرای کابینه را به پارلمان تحویل دهد و رأی اعتماد گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم