Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خدابنده صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۳۲ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان این نهاد ایجادشده است، اظهار داشت: ۶۶ درصد این طرح‌ها در مناطق روستایی و محروم استان اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی اختصاص‌یافته است، افزود: یک هزار و ۱۴۳ طرح اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و محروم استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۸۸۹ طرح در مناطق شهری اجرایی شده است، تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها یک هزار و ۴۹۰ طرح معادل ۷۴ درصد به مددجویان آقا اختصاص یافت.

خدابنده با اشاره به اینکه ۵۴۲ طرح اشتغال معادل ۲۶ درصد برای مددجویان خانم است، اضافه کرد: این طرح‌ها در قالب خودکفایی، توان‌افزایی، کارانگیزی اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه مهارت‌آموزی از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان است، یادآور شد: طی یک سال گذشته برای ۵۳۹ نفر آموزش مقدماتی، ۸۴۵ نفر آموزش مهارتی و ۷۸۴ نفر آموزش پایدارسازی برگزارشده است.

کد خبر 4900276

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان اشتغال مددجویان کمیته امداد تسهیلات اشتغالزایی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید برای مددجویان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند

استاندار کرمان گفت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودروسازی و قطعه سازی برای ۱۲ هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در نشست خبری دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور (کرمان آیدکس 2024 ) در اتاق بازرگانی ایران  اظهار  داشت: صادرات 40 کالا با ارزش 10 میلیارد دلار  به 50 بازار  از استان کرمان  برنامه ریزی شده است که هدفی قابل دستیابی است.

وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودرو سازی و قطعه سازی برای 12 هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرگزاری تسنیم  در ارتباط با آب گرفتی برخی از صنایع استان کرمان از جمله خودروسازی‌ها بعد از سیل اخیر گفت: در منطقه بم در سطحی بالغ بر 20کیلومتر بارندگی و سیل وجود داشت  تا وارد دشت شود اما با توجه به اینکه شدت جریان آب کند بود خسارتی آنچنانی وارد نکرده است.

وی افزود: آب در حال حرکت به مدت حدود 2 ساعت وارد پارکینگ های خودروسازان که در شیب قرار داشتند، شد اما آسیبی وارد نکرد وارد سالن ها و خط تولید نشد.

استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان کرمان در بخش های مختلف از جمله انرژی های تجدیدپذیر، گردشگردی،محصولات کشاورزی،ذخایر معدنی وجود دارد؛ از طرفی سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده تا شاهد تولید کل زنجیره فولاد و بخشی از زنجیره مس در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان