Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:18:58 GMT

مخالفت وزیر بهداشت ایتالیا با ادامه فصل جاری سری آ

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۶۲۴۱

مخالفت وزیر بهداشت ایتالیا با ادامه فصل جاری سری آ

وزیر بهداشت ایتالیا مخالفت خود را با از سرگیری رقابت های فوتبال باشگاهی در ایتالیا اعلام کرد.

به خبرگزاری فارس در روزهای گذشته رسانه‌ها بحث‌های زیادی در مورد از سرگیری رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا مطرح کرده‌اند. این در حالی است که همچنان بحران کرونا در کشور اروپایی وجود دارد و هنوز این ویروس تحت کنترل گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیوانی رسکا، وزیر بهداشت ایتالیا در همین ارتباط نظرش را بیان کرد. به نقل از کوریردلوسرا او گفت: من خودم هوادار تیم فوتبال آ.اس رم هستم، اما به نظرم خیلی خوب خواهد شد اگر فصل فوتبال را همین جا به پایان رسانیم.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته  در ارتباط با ادامه مسابقات فوتبال در ایتالیا صحبت‌های زیادی شد. کارشناسان زیادی در زمینه ورزش و سیاست در این مورد اظهار نظر کردند. شاید آنها در نظر نگرفتند فوتبال ورزشی است که بر تقابل بازیکنان دو تیم با یکدیگر تاکید دارد. در فوتبال تماس زیادی میان بازیکنان دو تیم در زمین وجود دارد. همین امر باعث ایجاد خطرات زیادی می‌شود.

این مقام افزود: اکنون فوتبال ایتالیا توجه خود را معطوف ماه‌ آینده کرده است. برخی عنوان می‌کنند با یکسری مقررات دقیق می توان فوتبال را ادامه داد، اما من چنین باوری ندارم.

رسکا تصریح کرد: اگر از من سوال شود که مسابقات ادامه پیدا کند یا نه من با توجه به شرایط می گویم نه.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا وزیر بهداشت فوتبال رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیأت فوتبال استان تهران، از ماه‌ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده‌های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. در این راستا قریب به ۹ هزار بازیکن زیر نظر استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر ۱۵ سال در خردادماه سال جاری به مرحله نهایی برسد.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح‌های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر ۲۰ سال را کلید زدیم که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه‌ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به ۱۶۰۰ بازیکن از زمستان سال ۱۴۰۲ آغاز و در دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۲ سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به ۱۹۰۰ بازیکن از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم ۳۵ نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکنان تیم منتخب زیر ۱۲ سال برای کسب تجربه بیشتر بازی‌های تدارکاتی با استان‌های همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۷ سال نیز از اسفندماه سال ۱۴۰۲ با برنامه‌های درون شهرستانی و حضور حدود ۱۸۰۰ بازیکن آغاز شده و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه مرحله منطقه‌ای و در تاریخ ۲۴ خردادماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر ۱۷ سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۰ سال هم از فروردین‌ماه سال جاری با حضور نزدیک به ۲۰۰۰ بازیکن آغاز شده و مرحله منطقه‌ای آن در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر ۱۰ سال خواهد شد، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران در حالی از این پروژه‌های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۵ سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیئت فوتبال استان تهران بیش از ۱۷۰۰ هزار بازیکن در این عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

کد خبر 6097837

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • جاری شدن سیلاب در البرز