Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ۲ بسته حمایتی برای مجموعه‌های حمل و نقلی درخواست شده است. تاریخ انتشار: 12:10 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۵۸۱

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم نژاد با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که در حوزه حمل‌و‌نقل رخ داد، منجر به ایجاد خساراتی به فعالان حمل‌و‌نقلی در حوزه‌های هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی شد، تاکید کرد: بررسی‌های کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی نشان از ضرر و زیان گسترده مجموعه حمل‌و‌نقلی در حوزه‌های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده کردن دو بسته حمایتی برای صنعت حمل‌و‌نقل خبر داد و گفت: اولین بسته مربوط به حمل‌و‌نقل جاده‌ای و رانندگان است که از دولت مبلغ ۱۲ میلیون تومان تسهیلات برای کمک به رانندگان این حوزه درخواست شده است.

آدم نژاد اضافه کرد: بسته دوم نیز شامل دیگر حوزه‌های حمل‌و‌نقلی می‌شود و در مجموع مبلغ ۷هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواست کرده‌ایم، امیدواریم که موفق به اخذ این مبالغ شده و آن را با شاخص‌های عادلانه بین حوزه‌های مختلف تقسیم کنیم.

وی با بیان این که این کار با هدف برقراری و حفظ فعالیت شغل‌های زیر مجموعه حوزه حمل و نقلی انجام گرفت، ابراز امیدواری کرد: امید است تسهیلات مورد نظر بتواند بخشی از ضرر و زیان مجموعه‌های فعال در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقلی را پوشش دهد و آن را جبران کند.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های وزیر راه و شهرسازی پیگیری این موضوع بود و در جلسات گوناگون آن را مطرح کردند که امیدواریم بزودی عملی شود.

بیشتر بخوانید: طرح ملی «واکنش سریع» در حوزه راهداری کشور آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی حمل و نقل راه و شهرسازی حمل و نقلی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ با عنوان «جامعه پرداز خانواده» با هدف شناسایی، معارفه و هم افزایی فعالان مساله محور حوزه خانواده روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

در ابتدای این نشست هم اندیشی خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری گفت: یک تیم ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ می‌باشند تا بتوانند در رویدادی مساله محور بر اساس بوم این منطقه، فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند. موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه سازمان‌ها و نهادها به عنوان یک رویکرد و از دغدغه‌های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: کنشگران و فعالان حوزه خانواده در این رویداد در محورهای ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق، شناسایی و جهت هم افزایی و حیات مجموعه‌های خود به یکدیگر معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات‌های مشترک تعریف و به حل مسائل خانواده‌های محورهای یاد شده کمک کنند.

مهدی پور در ادامه این نشست گفت: مراکز فعال در حوزه سبک زندگی، مبلغین و گروه‌های تبلیغی، مجموعه‌های علمی و پژوهش محور، مؤسسات، مراکز مشاوره، مساجد و هیأت مذهبی فعال در حوزه‌های اجتماعی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی، گروه‌ها و کانال‌های مجازی، کنشگران و اساتید برجسته و به نام حوزه خانواده می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و ان شاالله با هم افزایی بتوانیم اقدامات موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم.

نشست مذکور روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091143 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند