Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شادنوش، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت  در نشست خبری ویدئو کنفرانس از وزارت بهداشت درباره شرایط بیماران خاص در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بیماران خاص برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ملاحظه بیشتری داشته باشند، اما مثل سایر بیماران مبتلا به این ویروس، امکان درمان بیماران خاص هم وجود دارد و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بخش‌های مختلف از جمله تالاسمی و هموفیلی و بیماران دیالیزی که به دریافت خدمات حضوری نیاز داشتند، تلاش کردیم محل‌های جداگانه‌ای در نظر بگیریم تا از سایر بیماران جدا شوند.

شادنوش ادامه داد: برای بیش از ۵۰۰ هزار بیمار که شرایط ویژه و خاص داشتند و تحت درمان بودند، با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ماده ضد عفونی و ماسک در اختیار آن‌ها قرار دادیم و این کار در هفته گذشته در ۱۰ استان اجرایی شد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت بیان کرد: برخی از این بیماران که مراجعه منظم نداشتند نیز بسته‌ها را در منزل دریافت کردند. درون این بسته‌ها، ماده ضد عفونی کننده و ماسک قرار داشت. بیماران دیالیزی که مراجعه مکرر داشتند نیز این بسته‌ها را در بخش‌های دیالیز دریافت کردند و برخی که در مناطق دورتر زندگی می‌کنند هم از طریق انجمن‌ها، بسته‌های مربوطه را دریافت کردند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت دندانپزشکی کرونا در ایران بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب اولین پیشنهاد رسمی ‏خود را به باشگاه فاینورد ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن آرنه ‏اسلوت، سرمربی این تیم شد. لیورپولی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ‏بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ این مربی هلندی است. ‏

فاینورد بعد از دریافت پیشنهاد رسمی لیورپول با آن مخالفت کرده و ‏از مدیران باشگاه انگلیسی خواهان مذاکره شد. روزنامه دیلی‌میل ‏امروز فاش کرد که فاینورد در مذاکرات سخت در حال چانه‌زنی است و ‏قصد دارد در ازای واگذاری اسلوت، مبلغ مد نظرش را دریافت کند.

 در این گزارش ادعا شده که لیورپولی‌ها اسلوت را به مبلغ 10 میلیون ‏یورو می‌خواهند ولی فاینورد بر موضع خود پافشاری کرده و حاضر ‏نیست پیشنهادی کمتر از 15 میلیون یورو را قبول کند. ‏

دیلی‌میل می‌گوید فاینورد در آخرین دور مذاکرات به لیورپول اعلام ‏کرده که حاضر است برای دادن اجازه جدایی اسلوت مبلغی حدود 11 ‏میلیون یورو دریافت کند ولی با توجه به اینکه اسلوت می‌خواهد چند ‏نفر از اعضای کادر فنی‌اش را هم به آنفیلد ببرد، فاینورد اعلام کرده که ‏برای صدور اجازه این افراد هم حدود 5 میلیون یورو از لیورپول ‏می‌خواهد. ‏

دیگر خبرها

  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار